Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Молодіжні субкультури Продовжуємо тему соціалізації. Розкриємо особливості соціалізації підлітків.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Маркери субкультур 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Вправа перевіряє уважність опрацювання теоретичного матеріалу.
2. Час виникнення субкультур 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Перевірка знань про період виникнення тої чи іншої субкультури.
3. Теорія поколінь 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Вправа перевіряє знання учнями теорії поколінь.
4. Характеристики субкультури 3 вид - аналіз середнє 2Б. Вправа перевіряє уважність опрацювання теоретичного матеріалу та вміння його застосовувати.
5. Субкультури ХХ століття 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Перевірка вміння розрізняти субкультури ХХ століття за зовнішньою ознакою.
6. Назва-значення 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Вправа перевіряє знання учнями походження назв субкультур.
7. Музика субкультур 3 вид - аналіз важке 3Б. Перевірка знань про відповідність музичних стилів чи виконавців тій чи іншій субкультурі.
8. Класифікація субкультур 3 вид - аналіз важке 2Б. Вправа перевіряє вміння аналізувати і застосовувати опрацьований теоретичного матеріалу.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Дослідження субкультури Інший важке 10Б. Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці.
2. Есе «Субкультура — досвід самовираження» Інший важке 10Б. Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Молодіжні субкультури» 00:15:00 середнє 7Б. Перевірка знань послідовності виникнення, відмінних рис (маркерів) різних субкультур, їх музичного спрямування.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Молодіжні субкультури» 00:25:00 середнє 15Б. Перевіряється знання теорії поколінь, вміння розрізнити представника субкультури за зовнішнім виглядом, провести класифікацію за поданим критерієм та висловити власну думку.
2. Перевірочна робота з теми «Молодіжні субкультури» 00:25:00 важке 11Б. Провести дослідження за поданим планом, встановлювати зв’язок між назвою і значенням.