Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що означає бути громадянином/громадянкою України | Матеріал уроку допоможе учням ознайомитися з процесом формування громадянської позиції особистості. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ідентичність чи індивідуальність | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Перевірка розуміння значення термінів. |
2. | Учасники групи «1 грудня» | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Перевірка знання учасників групи. |
3. | Символічний простір громадянської спільноти | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Вправа перевіряє розуміння символів. |
4. | Чи знаєш ти символи? | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Вправа перевіряє знання символів. |
5. | Продовж речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Вправа на уважність читання та розуміння тексту. |
6. | Українська хартія вільної людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевірка вміння читати і розуміти текст документа. |
7. | Усвідомлене ставлення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Перевірка розуміння учнями фрази "усвідомлене ставлення". |
8. | Видатні українці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевірка знань про видатних українців та розуміня того, що громадянська ідентичність відмінна від національної. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Написання есе «Бути українцем ...» | Інший | важке | 12Б. | Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці, для формування власної позиції. |
2. | Дослідження цитати | Інший | важке | 10Б. | Вправа передбачає проведенняроботи із документом із застосуванням знань, отриманих на уроці. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Що означає бути громадянином/громадянкою України» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Вправа на закріплення знань, отриманих на уроці. А також вміння знаходити інформацію в документі. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Що означає бути громадянином/громадянкою України» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Вправа на закріплення знань, отриманих на уроці. А також, отримання знань про українців з активною громадянською позицією, висловлення власної думки. |
2. | Перевірочна робота з теми «Що означає бути громадянином/громадянкою України» | 00:25:00 | середнє | 15Б. | Вправа на закріплення знань, отриманих на уроці, розвиток вміння писати есе та аргументувати власну позицію. |