Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Що означає бути громадянином/громадянкою України Матеріал уроку допоможе учням ознайомитися з процесом формування громадянської позиції особистості.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Ідентичність чи індивідуальність 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Перевірка розуміння значення термінів.
2. Учасники групи «1 грудня» 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Перевірка знання учасників групи.
3. Символічний простір громадянської спільноти 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Вправа перевіряє розуміння символів.
4. Чи знаєш ти символи? 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Вправа перевіряє знання символів.
5. Продовж речення 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Вправа на уважність читання та розуміння тексту.
6. Українська хартія вільної людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Перевірка вміння читати і розуміти текст документа.
7. Усвідомлене ставлення 3 вид - аналіз середнє 1Б. Перевірка розуміння учнями фрази "усвідомлене ставлення".
8. Видатні українці 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Перевірка знань про видатних українців та розуміня того, що громадянська ідентичність відмінна від національної.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Написання есе «Бути українцем ...» Інший важке 12Б. Вправа передбачає застосування знань, отриманих на уроці, для формування власної позиції.
2. Дослідження цитати Інший важке 10Б. Вправа передбачає проведенняроботи із документом із застосуванням знань, отриманих на уроці.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Що означає бути громадянином/громадянкою України» 00:15:00 середнє 5Б. Вправа на закріплення знань, отриманих на уроці. А також вміння знаходити інформацію в документі.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Що означає бути громадянином/громадянкою України» 00:20:00 середнє 14Б. Вправа на закріплення знань, отриманих на уроці. А також, отримання знань про українців з активною громадянською позицією, висловлення власної думки.
2. Перевірочна робота з теми «Що означає бути громадянином/громадянкою України» 00:25:00 середнє 15Б. Вправа на закріплення знань, отриманих на уроці, розвиток вміння писати есе та аргументувати власну позицію.