Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю | Теоретичний матеріал з теми. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Кому належать фрази? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Завдання на увідповіднення фрази і її автора. |
2. | Чи знаєш ти терміни? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Завдання на знання термінів які зустрічаються в темі уроку. |
3. | Цензура в Україні | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Знання Конституції України. |
4. | Моделі взаємовідносин | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вправа на знання моделей взаємовідносин медіа і держави. |
5. | Джинса | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправа на закріплення розуміння «джинси» в суспільстві. |
6. | Умови обмеження свободи слова | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Вправа на знання законодавчо закріплених умов обмеження свободи слова в Україні. |
7. | Журналісти | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вправа на впізнавання журналістів, «вбитих за правду». |
8. | Дотримання свободи слова у 2014 році | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Розвиваємо вміння працювати з візуальною інформацією, знання з географії та англійської мови. |
9. | Дотримання свободи слова | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Розвиваємо вміння працювати з візуальною інформацією, знання з географії та англійської мови. |
10. | Законодавство про свободу слова | 3 вид - аналіз | важке | 8Б. | Увідповіднення норми права назві документа. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Впізнай «джинсу» | Інший | важке | 10Б. | Вправа на розвиток вміння відрізнити замовний матеріал від журналістського. |
2. | Це — «джинса»? | Інший | важке | 10Б. | Вправа на розвиток вміння відрізнити замовний матеріал від журналістського. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Тест спрямований на закріплення матеріалу уроку. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю» | 00:20:00 | середнє | 17Б. | Робота з візуальним матеріалом; вміння відрізнити «джинсу» від журналістського матеріалу; знання законодавства України щодо обмеження свободи слова. |
2. | Перевірочна робота з теми «Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю» | 00:20:00 | середнє | 23Б. | Тест спрямований на перевірку навиків роботи з візуальним матеріалом, вміння відрізняти «джинсу», знання законодавства та моделей взаємовідносин держави і медіа. |