Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Медіаринок та медіавласність Теоретичний матеріал теми.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Форма власності 1 вид - рецептивний легке 1Б. Увідповіднення форм власності і джерел фінансування.
2. Другий ринок 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Вправа передбачає вибір найбільш правильної відповіді.
3. Закон Про Суспільне мовлення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибір однієї або кількох правильних відповідей.
4. Перевір себе 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправа на знання і розуміння значення термінів з теми уроку.
5. Важливість медіаринку 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправа перевіряє розуміння учнями значення медіаринку для власників медіа.
6. Продовж речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправа на уважність читання та розуміння тексту.
7. Встановлення відповідності 2 вид - інтерпретація важке 3Б. Вправа на встановлення відповідності між власником та належним йому медіа.
8. Функціонування Суспільного мовлення 3 вид - аналіз важке 6Б. Вправа на знання закону щодо суспільного мовлення.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Аргументуй позицію Інший середнє 10Б. Вправа передбачає застосування знань, отриманих на перших двох уроках теми.
2. Есе Інший середнє 10Б. Вправа передбачає застосування знань, отриманих під час опрацювання теорії та перегляду відео «Суспільне мовлення».

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Медіаринок та медіавласність» 00:15:00 середнє 7Б. Знання термінів, власників медіа, зв’язок реклами з медіаринком.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Медіаринок та медіавласність» 00:20:00 середнє 18Б. Перевірка знань пункту теми «Суспільне мовлення», зв’язку форми власності медіа з джерелами фінансування, вміння аргументувати власну думку.
2. Перевірочна робота з теми «Медіаринок та медіавласність» 00:20:00 середнє 14Б. Завдання на перевірку розуміння значення медіаринку і його впливу на суспільство; що є товаромна ринку медіа; яка роль Суспільного мовлення в суспільстві.