Методична рекомендація:

Матеріали для вчителів

Номер Назва Опис
1. Методична рекомендація
2. Інструкція для учителя

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Діагностична робота за І семестр з хімії для 7 класу 00:45:00 середнє 25Б. Робота складена за темами першого семестру 7 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 7 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів.Перше і друге завдання - на загальні хімічні поняття (визначення речовина чи фізичне тіло, визначення методу дослідження за характеристикою). Третє і четверте завдання - на визначення символів хімічних елементів та їх атомних мас. П'яте, шосте і сьоме завдання - хімічні формули та визначення кількості атомів у молекулах. Восьме та дев'яте завдання - визначення молекулярної маси бінарної сполуки та визначення елемента за молекулярною масою сполуки. Десяте завдання - визначення масової частки елементів у складній сполуці. Одинадцяте та дванадцяте завдання - схеми утворення йонів.
2. Діагностична робота за І семестр з хімії для 8 класу 00:45:00 середнє 26Б. Робота складена за темами першого семестру 8 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 8 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів. Перше завдання - визначення виду електронів за формою їх орбіталі. Друге, та третє завдання - на визначення лемента і заряда ядра за атомною масою та числа нейтронів в ізотопах. Четверте завдання - визначення елемента з більшою кількістю енергетичних рівнів. П'яте завдання - визначення можливих енергетичних рівнів в атомі. Шосте та сьоме завдання - визначення електронної схеми атома та заповлення зовнішнього електронного шару. Восьме та дев'яте завдання - визначення принципу зміни атомних радіусів перелічених елементів та порівняння електронегативності елементів. Десяте завдання - визначення неметалічного елемента в оксиді за відомою молекулярною масою сполуки. Одинадцяте завдання - визначення числа спільних електронних пар у сполуках з ковалентним зв'язком. Дванадцяте завдання - с_
3. Діагностична робота за І семестр з хімії для 9 класу 00:45:00 середнє 35Б. Робота складена за темами першого семестру 9 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 9 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів за темами "Розчини" та "Хімічні рівняння". Перше завдання - визначення кількості речовини води за вказаним об'ємом. Друге завдання - визначення розчинності у воді зазначених сполук. Третє завдання - зміна розчинності газоподібних сполук при зміні тиску. Четверте завдання - визначення правильних тверджень про насичені, ненасичені, пересичені розчини. П'яте завдання - необхідно визначити вихідні речовини у реакції нейтралізації. Шосте завдання - із запропонованих реакцій необхідно визначитит рівняння реакції заміщення. Сьоме завдання - визначення молекулярної маси кристалогідрату. Восьме завдання - визначення маси основного оксиду, що вступить у хімічну реакцію. Дев'яте завдання - визначення маси солі і маси води для приготування розчину за відомою масовою часткою речовини у розчині._
4. Діагностична робота за І семестр з хімії для 10 класу 00:45:00 середнє 28Б. Робота складена за темами першого семестру 10 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 10 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів за темами "Вуглеводні" та "Оксигеновмісні органічні сполуки". Перші шість завдання - на визначення формул та назв органічних сполук. Наступні шість завдань - написання хімічних реакцій та обчислення за хімічними реакціями.
5. Діагностична робота за І семестр з хімії для 11 класу 00:45:00 середнє 32Б. Робота складена за темами першого семестру 11 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 11 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів за темами "Періодичний закон і періодична система хімічних елементів", "Хімічний зв'язок і будова речовини" та "Хімічні реакції". Перше завдання - визначення електронної формули елемента. Друге завдання - на визначення вищої валентності хімічного елемента за числом протонів у ядрі його атома. Третє завдання - визначення послідовності зміни металічних властивостей. Четверте завдання - заповнення зовнішнього електронного шару хімічних елементів. П'яте завдання - схеми утворення йонів. Шосте завдання - визначення кількості неспарених електронів на зовнішніх енергетичних рівнях неметалічних елементів. Сьоме завдання - необхідно визначити вид частинок, які містяться у вузлах кристалічної ґратки за формулою речовини. Восьме завдання - визначення властивостей речовини за відомою хімічною _