Методична рекомендація:

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування за ІІ семестр з хімії для 7 класу 00:45:00 середнє 25Б. Дана робота складена темами другого семестру 7 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 7 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів. З тем "Кисень" і "Вода". Перше завдання - необхідно доповнити речення, описуючи фізичні властивості кисню. Друге завдання - необхідно обрати речовини, що зазвичай входять до складу повітря. Третє завдання - потрібно оцінити правильність тверджень про будову води. Четверте завдання - визначення речовин, які беруть участь у процеі фотосинтезу. П'яте завдання - необхідно розставити коефіцієнти у рівнянні горіння органічних речовин та визначити кількість молекул вуглекислого газу, що утвориться в результаті реакції. Шосте завдання - необхідно написати хімічну реакцію, знаючи продукт реакції. Сьоме завдання - за подаюн хімічною формулою треба визначти постійну валентність хімічного елемента в оксиді. Восьме завдання - користуючись таблицею «Розчинності кислот, основ і солей у воді» нео_
2. Тренування за ІІ семестр з хімії для 8 класу 00:45:00 середнє 27Б. Дана робота складена темами другого семестру 8 класу з тем "Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами" і "Основні класи неорганічних сполук". Робота відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 8 клас» для закладів загальної середньої освіти. і складається з 12 завдань різних рівнів. Перше завдання - необхідно обчислити молярну масу складної речовини. Друге завдання - визначення кількості речовини за кількістю структурних одиниць, що містяться в його порції. Третє завдання - із запропонованих формул хімічних речовин потрібно обрати формулу основи. Четверте завдання - необхідно встановити основність вказаної кислоти. П'яте завдання - обчислення масової частки вказаного елемента у кислоті. Шосте завдання - необхідно дописати хімічну реакцію взаємодії металу з одноосновною кислотою. Сьоме завдання - встановлення формули солі, яка утворюється при взаємодії двоосновної кислоти з основою. Восьме завдання - обчислення маси солі за відомою кількістю речовини. Дев'яте з_
3. Тренування за ІІ семестр з хімії для 9 класу 00:45:00 середнє 20Б. Дана робота складена темами другого семестру 9 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 9 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів. Перше завдання - необхідно вказати валентність Карбону в органічних сполуках. Друге завдання - із запропонованих варіантів потрібно обрати формулу метану. Третє завдання - необхідно записати формулу насиченого вуглеводня за назвою. Четверте завдання - визначення елементів, що входять до складу вищої карбонової кислоти. П'яте завдання - із запропонованих варіантів потрібно обрати формули можливих мономерів полімерних сполук. Шосте завдання - необхідно дописати рівняння взаємодії метану з хлором, указавши формулу продукту реакції. Сьоме завдання - обчислення маси продукту, який потрібно спожити для забезпечення потреб організму у білках. Восьме завдання - необхідно дописати хімічну реакцію взаємодії етанової кислоти з лугами. Дев'яте завдання - обчислення молекулярної маси поліетиле_
4. Тренування за ІІ семестр з хімії для 10 класу 00:45:00 середнє 19Б. Дана робота складена темами другого семестру 10 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 10 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів. Перше завдання - необхідно обрати формулу спирту із запропонованих варіантів. Друге завдання - визначення функціональної групи альдегідів. Третє завдання - визначення формули амінокислоти. Четверте завдання - визначення молекулярної маси карбонової кислоти. П'яте завдання - виз.начення кількості речовини фенолу за відомою масою. Шосте завдання - обчислення кількості структурних ланок поліетилену за відомою молекулярною масою. Сьоме завдання - обчислення масової частки зазначеного елемента у сахариді. Восьме завдання - необхідно дописати хімічну реакцію взаємодії етанової кислоти з металами. Дев'яте завдання - необхідно дописати хімічну реакцію взаємодії аінокислоти з лугом. Десяте завдання - визначення маси гліцеролу, який згорить, за відомим об'ємом вуглекислого газу, що утворю_
5. Тренування за ІІ семестр з хімії для 11 класу 00:45:00 середнє 30Б. Дана робота складена темами другого семестру 11 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 11 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів. Перше завдання - необхідно визначити приналежність металів до благородних, лужних або лужноземельних. Друге завдання - необхідно обрати формули кислих солей, обраши із запропонованих варіантів. Третє завдання - із запропонованих металів необхідно обрати ті, які будуть витісняти атоми Гідрогену з кислот. Четверте завдання - встановлення відповідності між умістом елементів у живих організмах та приналежністю до макро-, мікро-, та ультрамікроелементів. П'яте завдання - характеристика солей магнію та лужноземельних металів. Шосте завдання - необхідно завершити хімічну реакцію взаємодії лужних металів з неметалами, визначивши формулу продукту реакції та коефіцієнти. Сьоме завдання - необхідно дописати рівняння реакції взаємодії алюмінію з оксидами металічних елементів, встановивши ф_

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Діагностична робота за ІІ семестр з хімії для 7 класу 00:45:00 середнє 27,5Б. Дана робота складена темами другого семестру 7 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 7 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів. З тем "Кисень" і "Вода". Перше завдання - необхідно доповнити речення, описуючи фізичні властивості кисню. Друге завдання - необхідно обрати речовини, що зазвичай входять до складу повітря. Третє завдання - потрібно оцінити правильність тверджень про будову води. Четверте завдання - визначення речовин, які беруть участь у процеі фотосинтезу. П'яте завдання - необхідно розставити коефіцієнти у рівнянні горіння органічних речовин та визначити кількість молекул вуглекислого газу, що утвориться в результаті реакції. Шосте завдання - необхідно написати хімічну реакцію, знаючи продукт реакції. Сьоме завдання - за подаюн хімічною формулою треба визначти постійну валентність хімічного елемента в оксиді. Восьме завдання - користуючись таблицею «Розчинності кислот, основ і солей у воді» нео_
2. Діагностична робота за ІІ семестр з хімії для 8 класу 00:45:00 середнє 19Б. Дана робота складена темами другого семестру 8 класу з тем "Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами" і "Основні класи неорганічних сполук". Робота відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 8 клас» для закладів загальної середньої освіти. і складається з 12 завдань різних рівнів. Перше завдання - необхідно обчислити молярну масу складної речовини. Друге завдання - визначення кількості речовини за кількістю структурних одиниць, що містяться в його порції. Третє завдання - із запропонованих формул хімічних речовин потрібно обрати формулу основи. Четверте завдання - необхідно встановити основність вказаної кислоти. П'яте завдання - обчислення масової частки вказаного елемента у кислоті. Шосте завдання - необхідно дописати хімічну реакцію взаємодії металу з одноосновною кислотою. Сьоме завдання - встановлення формули солі, яка утворюється при взаємодії двоосновної кислоти з основою. Восьме завдання - обчислення маси солі за відомою кількістю речовини. Дев'яте з_
3. Діагностична робота за ІІ семестр з хімії для 9 класу 00:45:00 середнє 19Б. Дана робота складена темами другого семестру 9 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 9 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів. Перше завдання - необхідно вказати валентність Карбону в органічних сполуках. Друге завдання - із запропонованих варіантів потрібно обрати формулу метану. Третє завдання - необхідно записати формулу насиченого вуглеводня за назвою. Четверте завдання - визначення елементів, що входять до складу вищої карбонової кислоти. П'яте завдання - із запропонованих варіантів потрібно обрати формули можливих мономерів полімерних сполук. Шосте завдання - необхідно дописати рівняння взаємодії метану з хлором, указавши формулу продукту реакції. Сьоме завдання - обчислення маси продукту, який потрібно спожити для забезпечення потреб організму у білках. Восьме завдання - необхідно дописати хімічну реакцію взаємодії етанової кислоти з лугами. Дев'яте завдання - обчислення молекулярної маси поліетиле_
4. Діагностична робота за ІІ семестр з хімії для 10 класу 00:45:00 середнє 19Б. Дана робота складена темами другого семестру 10 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 10 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів. Перше завдання - необхідно обрати формулу спирту із запропонованих варіантів. Друге завдання - визначення функціональної групи альдегідів. Третє завдання - визначення формули амінокислоти. Четверте завдання - визначення молекулярної маси карбонової кислоти. П'яте завдання - виз.начення кількості речовини фенолу за відомою масою. Шосте завдання - обчислення кількості структурних ланок поліетилену за відомою молекулярною масою. Сьоме завдання - обчислення масової частки зазначеного елемента у сахариді. Восьме завдання - необхідно дописати хімічну реакцію взаємодії етанової кислоти з металами. Дев'яте завдання - необхідно дописати хімічну реакцію взаємодії аінокислоти з лугом. Десяте завдання - визначення маси гліцеролу, який згорить, за відомим об'ємом вуглекислого газу, що утворю_
5. Діагностична робота за ІІ семестр з хімії для 11 класу 00:45:00 середнє 30Б. Дана робота складена темами другого семестру 11 класу і відповідає змісту всіх чинних навчальних програм «Хімія. 11 клас» для закладів загальної середньої освіти. Робота складається з 12 завдань різних рівнів. Перше завдання - необхідно визначити приналежність металів до благородних, лужних або лужноземельних. Друге завдання - необхідно обрати формули кислих солей, обраши із запропонованих варіантів. Третє завдання - із запропонованих металів необхідно обрати ті, які будуть витісняти атоми Гідрогену з кислот. Четверте завдання - встановлення відповідності між умістом елементів у живих організмах та приналежністю до макро-, мікро-, та ультрамікроелементів. П'яте завдання - характеристика солей магнію та лужноземельних металів. Шосте завдання - необхідно завершити хімічну реакцію взаємодії лужних металів з неметалами, визначивши формулу продукту реакції та коефіцієнти. Сьоме завдання - необхідно дописати рівняння реакції взаємодії алюмінію з оксидами металічних елементів, встановивши ф_