Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Перший комп'ютер Формування знань, умінь і навичок з теми «Перший комп'ютер».
2. Сфери застосування комп'ютера Формування знань, умінь і навичок з теми «Сфери застосування комп'тера».
3. Різновиди комп'ютерів. Стаціонарні ПК Формування знань, умінь і навичок з теми «Різновиди комп'терів. Стаціонарні ПК».
4. Портативні ПК Формування знань, умінь і навичок з теми «Портативні ПК».
5. Суперкомп'ютер та мікрокомп'ютер Формування знань, умінь і навичок з теми «Суперкомп'ютер та мікрокомп'ютер».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Перестав літери 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Розвиток асоціативного і логічного мислення.
2. Яка сфера застосування комп'ютера? 3 вид - аналіз легке 2Б. Формувати вміння визначати сферу застосування комп'ютера.
3. Обери зайве 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Формувати вміння обирати неіснуючий вид комп'ютерів.
4. Види персональних комп'ютерів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння обирати вид комп'тера, залежно від його опису.
5. Пропущене слово 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Засвоєння вивченого теоретичного матеріалу.
6. Дані про перші комп'ютери 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Засвоєння вивченого теоретичного матеріалу на основі вправи з однією правильною відповіддю.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Використання комп'ютера Інший середнє 2Б. Дослідження сфер застосування комп'ютера.
2. Приналежність пристроїв Інший середнє 16Б. Дослідження можливостей різних видів комп'ютерів та носіїв пам'яті.
3. Пристрій містить мікрокомп'ютер? Інший важке 3Б. Розвиток логічного мислення.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Як використовують комп'ютер люди різних професій? Інший важке 4Б. Удосконалення і систематизація вивченого матеріалу. Розвиток асоціативного і логічного мислення.
2. Які дії можна виконувати на комп'ютері? Інший важке 1Б. Удосконалення і систематизація вивченого матеріалу. Розвиток асоціативного і логічного мислення.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів» 07:00:00 середнє 6Б. Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Перевірочна робота з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів» 12:00:00 середнє 23Б. Перевірка знань з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів».
2. Домашня робота з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів» 15:00:00 середнє 12Б. Узагальнення знань з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів».