Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Перший комп'ютер | Формування знань, умінь і навичок з теми «Перший комп'ютер». |
2. | Сфери застосування комп'ютера | Формування знань, умінь і навичок з теми «Сфери застосування комп'тера». |
3. | Різновиди комп'ютерів. Стаціонарні ПК | Формування знань, умінь і навичок з теми «Різновиди комп'терів. Стаціонарні ПК». |
4. | Портативні ПК | Формування знань, умінь і навичок з теми «Портативні ПК». |
5. | Суперкомп'ютер та мікрокомп'ютер | Формування знань, умінь і навичок з теми «Суперкомп'ютер та мікрокомп'ютер». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перестав літери | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Розвиток асоціативного і логічного мислення. |
2. | Яка сфера застосування комп'ютера? | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Формувати вміння визначати сферу застосування комп'ютера. |
3. | Обери зайве | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати неіснуючий вид комп'ютерів. |
4. | Види персональних комп'ютерів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати вид комп'тера, залежно від його опису. |
5. | Пропущене слово | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Засвоєння вивченого теоретичного матеріалу. |
6. | Дані про перші комп'ютери | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Засвоєння вивченого теоретичного матеріалу на основі вправи з однією правильною відповіддю. |
7. | Використання комп'ютера | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Дослідження сфер застосування комп'ютера. |
8. | Приналежність пристроїв | 2 вид - інтерпретація | середнє | 16Б. | Дослідження можливостей різних видів комп'ютерів та носіїв пам'яті. |
9. | Пристрій містить мікрокомп'ютер? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розвиток логічного мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Як використовують комп'ютер люди різних професій? | Інший | важке | 4Б. | Удосконалення і систематизація вивченого матеріалу. Розвиток асоціативного і логічного мислення. |
2. | Які дії можна виконувати на комп'ютері? | Інший | важке | 1Б. | Удосконалення і систематизація вивченого матеріалу. Розвиток асоціативного і логічного мислення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів» | 07:00:00 | середнє | 6Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перевірочна робота з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів» | 12:00:00 | середнє | 23Б. | Перевірка знань з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів». |
2. | Домашня робота з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів» | 15:00:00 | середнє | 12Б. | Узагальнення знань з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів». |