Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Перший комп'ютер Формування знань, умінь і навичок з теми «Перший комп'ютер».
2. Сфери застосування комп'ютера Формування знань, умінь і навичок з теми «Сфери застосування комп'тера».
3. Різновиди комп'ютерів. Стаціонарні ПК Формування знань, умінь і навичок з теми «Різновиди комп'терів. Стаціонарні ПК».
4. Портативні ПК Формування знань, умінь і навичок з теми «Портативні ПК».
5. Суперкомп'ютер та мікрокомп'ютер Формування знань, умінь і навичок з теми «Суперкомп'ютер та мікрокомп'ютер».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Перестав літери 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Розвиток асоціативного і логічного мислення.
2. Яка сфера застосування комп'ютера? 3 вид - аналіз легке 2Б. Формувати вміння визначати сферу застосування комп'ютера.
3. Обери зайве 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Формувати вміння обирати неіснуючий вид комп'ютерів.
4. Види персональних комп'ютерів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння обирати вид комп'тера, залежно від його опису.
5. Пропущене слово 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Засвоєння вивченого теоретичного матеріалу.
6. Дані про перші комп'ютери 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Засвоєння вивченого теоретичного матеріалу на основі вправи з однією правильною відповіддю.
7. Використання комп'ютера 3 вид - аналіз середнє 2Б. Дослідження сфер застосування комп'ютера.
8. Приналежність пристроїв 2 вид - інтерпретація середнє 16Б. Дослідження можливостей різних видів комп'ютерів та носіїв пам'яті.
9. Пристрій містить мікрокомп'ютер? 3 вид - аналіз важке 3Б. Розвиток логічного мислення.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Як використовують комп'ютер люди різних професій? Інший важке 4Б. Удосконалення і систематизація вивченого матеріалу. Розвиток асоціативного і логічного мислення.
2. Які дії можна виконувати на комп'ютері? Інший важке 1Б. Удосконалення і систематизація вивченого матеріалу. Розвиток асоціативного і логічного мислення.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів» 07:00:00 середнє 6Б. Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Перевірочна робота з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів» 12:00:00 середнє 23Б. Перевірка знань з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів».
2. Домашня робота з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів» 15:00:00 середнє 12Б. Узагальнення знань з теми «Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів».