Вхід на сайт
Вхід на сайт
Реєстрація
Дізнавайся про нові події на МійКлас першим!
Наш Instagram
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Математичний турнір - 2024
Мій+
ТОПи
Предмети
Перевірочні роботи
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Інформатика
6 клас НУШ
Алгоритми та програми. Scrаtch
Програмні об’єкти та їхні властивості в Scratch
3.
Як запрограмувати опрацювання події?
Умова завдання:
1
Б.
Познач правильне завершення висловлювання.
Програмний об’єкт виконує ті чи інші команди
коли захоче.
в разі натискання на кнопку Зупинити.
в разі настання певних подій.
Вхід на сайт
або
Реєстрація
Попереднє завдання
Повернутись до теми
Наступне завдання
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на сайт
або
Реєстрація