1. Цифрові пристрої. Цифрові технології

    1. Цифрові пристрої. Використання цифрових пристроїв

    2. Класифікація цифрових пристроїв. Цифрові технології

  2. Комп'ютерні презентації

    1. Основні етапи створення презентацій

    2. Анімаційні ефекти

    3. Мультимедійний вміст у презентаціях

    4. Налаштування показу презентації

  3. Текстові документи

    1. Списки в текстовому документі

    2. Таблиці в текстовому документі

    3. Зображення в текстовому документі

    4. Об'єкти SmartArt. Формати текстових документів. Вставлення 3D-моделей

  4. Графічні зображення

    1. Основні поняття комп'ютерної графіки

  5. Електронні таблиці

    1. Моделі. Моделювання

    2. Гіпотеза. Експеримент

    3. Табличний процесор Microsoft Office Excel

    4. Редагування електронних таблиць

    5. Форматування клітинок. Типи даних

    6. Виконання обчислень в електронних таблицях.

    7. Діаграми в табличному процесорі

  6. Алгоритми та програми

    1. Поняття про програмний об’єкт. Властивості об’єкта.

    2. Поняття події. Методи класу

    3. Створення графічного інтерфейсу. Опрацювання подій

    4. Елементи для введення і виведення даних

    5. Вкладені розгалуження

    6. Вкладені алгоритмічні структури повторення

    7. Розв’язування задач методом поділу на підзадачі

  7. Алгоритми та програми. Python

    1. Складання алгоритмів і програм з розгалуженнями

    2. Вкладені розгалуження

    3. Багатоваріантне розгалуження

    4. Алгоритми з повтореннями. Цикл із параметром. Задачі додавання

    5. Алгоритми з повтореннями. Цикл із умовою

    6. Вкладені цикли та розгалуження

    7. Вкладені алгоритмічні структури повторення

  8. Алгоритми та програми. Scrаtch

    1. Програмні об’єкти та їхні властивості в Scratch

    2. Величини. Команда присвоювання. Лінійні алгоритми та проєкти з величинами

    3. Вкладені цикли з лічильником. Змінні в циклах з лічильником

    4. Вкладені розгалуження. Змінні в розгалуженнях

    5. Цикли з передумовою. Змінні в циклах з передумовою.

    6. Вкладені цикли та розгалуження

    7. Розв’язування задач методом поділу на підзадачі

  9. Комп'ютерна графіка

    1. Поняття комп’ютерної графіки

    2. Растрові та векторні зображення, їхні властивості

    3. Створення векторних зображень