Вхід на сайт
Вхід на сайт
Реєстрація
Дізнавайся про нові події на МійКлас першим!
Наш Instagram
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Математичний турнір - 2024
Мій+
ТОПи
Предмети
Перевірочні роботи
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Інформатика
6 клас НУШ
Алгоритми та програми. Scrаtch
Величини. Команда присвоювання. Лінійні алгоритми та проєкти з величинами
7.
Якувести значення з клавіатури?
Умова завдання:
1
Б.
Під час виконання команди
надати а значення відповідь
значення змінної
а
буде збільшене на значення змінної
відповідь
.
змінній
відповідь
буде присвоєне значення, що введене з клавіатури.
змінній а буде присвоєне значення, що введене з клавіатури.
Вхід на сайт
або
Реєстрація
Попереднє завдання
Повернутись до теми
Наступне завдання
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на сайт
або
Реєстрація