Сучасні апаратні та програмні засоби значно розширюють спектр застосування комп'ютерної графіки. Це зручні інструменти для роботи з графічними зображеннями, не лише для професіоналів, а й для пересічних користувачів.
Види комп'ютерної графіки.
Залежно від способу побудови та кодування графічного зображення поділяються на растрові, векторні, фрактальну та тривимірну.
Растрова графіка представляє графічний об’єкт у вигляді комбінації точок, яким притаманні свій колір та яскравість.
Одну точку такого зображення називають піксель (піксель від англ. «picture
Векторна графіка —спосіб представлення об'єктів і зображень в комп'ютерній графіці, заснованої на використанні елементарних геометричних об'єктів — графічних примітивів.
У векторній графіці базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою.
На сьогоднішній день векторна графіка відіграє велику роль. Її технології широко використовують як для друкарського дизайну, так, і у веб-дизайні. Векторні зображення використовують для створення графічних об'єктів, для яких має значення збереження чітких та ясних контурів (креслення, схеми, логотипи, мапи, діаграми тощо) навіть при зміні розмірів.
Фрактальне зображення, котре складається з подібних між собою елементів. Побудова відбувається шляхом автоматичної генерації зображень за формулами.
Фрактал — це об'єкт, окремі елементи якого успадковують якості батьківських структур.
Тривимірна графіка зазвичай оперує віртуальним, уявним тривимірним простором, який відображається на плоскій, двовимірній поверхні дисплея або аркуша паперу.
За призначенням комп’ютерну графіку поділяють на інженерну графіку, до якої належать викреслюючі програми для створення креслень,карт, ескізів тощо та художню графіку, до якої належать програми малювання для створення і редагування найрізноманітніших зображень, наприклад, графічні редактори Paint, Photoshop, Corel DRAW.
Зараз стрімкими темпами розвиваються відносно нові розділи комп’ютерної
графіки такі як Web-графіка, комп’ютерна поліграфія і комп’ютерна
анімація.
графіки такі як Web-графіка, комп’ютерна поліграфія і комп’ютерна
анімація.