Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Векторні графічні обєкти | Представлено основні графічні обєкти. |
2. | Робота з графічними об’єктами в Microsoft Word | Інструкція, як створювати та форматувати зображення в Microsoft Word. |
3. | Побудова та опрацювання векторних зображень у LibreOffice Draw | Особливість побудови та опрацювання векторних зображень у LibreOffice Draw. |
4. | Інтерфейс графічного редактора Inskscape | Опис основних елементів вікна графічного редактора Inskscape. |
5. | Створення зображення в графічному редакторі Inkscape | Описано як створюються зображення, редагуються та форматуються. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Створення малюнку яблука з графічних примітивів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Вибрати який етап побудови молюнку зображено. |
2. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Запитання про основні інструменти векторних редакторів. |
3. | Елементи вікна графічного редактора Inkscape | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Вибрати який елемент вікна зображено. |
4. | Елементи вікна Inkscape | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Вибрати номер, яким позначено певний елемент вікна Inkscape. |
5. | Доповнити речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити правила,що стосуються градієнтної заливки. |
6. | Спосіб заливки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, яким способом заливки залито обєкт. |
7. | Операції над об’єктами | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | вибрати зі списку закінчення реченя про операції над об’єктами. |
8. | Штрих та заповнення графічних примітивів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | вікно Штрих та заповнення графічних примітивів. |
9. | Алгоритм побудови зображень з графічних примітивів | 3 вид - аналіз | середнє | 4,5Б. | Скласти алгоритм побудови зображення. |
10. | Вибери відповіді | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вибрати основні інструменти векторних редакторів |
11. | Побудова графічних примітивів Microsoft Word | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Побудова графічних примітивів в середовищі текстового процесора Microsoft Word. |
12. | Вбудований редактор Microsoft Word вкладка Кольори та лінії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Вибрати діі, які можна робити за допомогою вкладок. |
13. | Операції над окремим векторним графічним об’єктом | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Операції, які можна виконувати над окремим векторним графічним об’єктом. |
14. | Графічні об’єкти в Microsoft Word | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Робота з графічними об’єктами в Microsoft Word. |
15. | Елементи вікна LibreOffice Draw | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, якою цифрою позначено елемент вікна. |
16. | Послідовність дій побудови та опрацювання векторних зображень у LibreOffice Draw | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Вибрати алгоритм дій побудови та опрацювання векторних зображень у LibreOffice Draw. |
17. | Побудова малюнка у векторному редакторі LibreOffice Draw | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Вибрати порядок дій для створення частини малюнку. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Так чи ні | Інший | середнє | 1Б. | Визначити чи правильне твердження. |
2. | Вставити пропущені слова | Інший | важке | 3Б. | Вставити слова в текст з правилами про шлях, сегмент, вузол. |
3. | Записати дії, які виконували з зображенням після створення у Microsoft Word | Інший | важке | 4Б. | Учні мають записати форматування, яке було виконане післі створення малюнку з графічного примітиву. |
4. | Створення зображення та його властивості у графічному редакторі LibreOffice Draw | Інший | важке | 3Б. | Скласти алгоритм малювання графічного примітива та його властивості. |
5. | Панелі вікна графічного редактора Inkscape | Інший | важке | 1Б. | назвати та описати для чого призначена панель вікна гафічного редактора. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування 1 з теми «Створення векторних зображень» | 00:20:00 | середнє | 8,5Б. | Закріплення отриманих знань з теми «Створення векторних зображень». Векторний редактор Inkscape. |
2. | Тренування 2 з теми «Створення векторних зображень» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Закріплення отриманих знань з теми «Створення векторних зображень». Векторний редактор LibreOffice Draw. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Створення векторних зображень» | 00:30:00 | середнє | 11Б. | Систематизація знання учнів з теми «Створення векторних зображень». |
2. | Домашня робота 2 з теми «Створення векторних зображень» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Систематизація знання учнів з теми «Створення векторних зображень». |
3. | Перевірочна робота 1 з теми «Створення векторних зображень» | 00:30:00 | важке | 11Б. | Перевірка та ізагальнення знань, умінь та навичок з теми «Створення векторних зображень». |
4. | Перевірочна робота 2 з теми «Створення векторних зображень» | 00:30:00 | важке | 10Б. | Перевірка та ізагальнення знань, умінь та навичок з теми |