Вхід на портал
Вхід на портал
Реєстрація
Дізнавайся про нові події на МійКлас першим!
Наш Instagram
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Мій+
ТОПи
Предмети
Перевірочні роботи
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Інформатика
6 клас НУШ
Комп'ютерна графіка
Створення векторних зображень
1.
Створення малюнку яблука з графічних примітивів
Умова завдання:
1
Б.
Виберіть
послідовність дій при
створенні
малюнку
яблука за допомогою графічних примітивів.
Малюємо хвостик фігурою Многокутник
Малюємо хвостик фігурою Лінія
Малюємо хвостик фігурою Полілінія
Малюємо хвостик фігурою Пензлик
Вхід на портал
або
Реєстрація
Попередня теорія
Повернутись до теми
Наступне завдання
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на портал
або
Реєстрація