1. Алгоритми та програми. Scrаtch

    1. Вкладені цикли з лічильником. Змінні в циклах з лічильником

  2. Служби Інтернету

    1. Схема передання інформації. Електронна пошта

    2. Створення й налаштування поштової скриньки

    3. Електронне листування

    4. Використання адресної книги та списків розсилання

    5. Хмарні сервіси. Онлайн-перекладачі

    6. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті

  3. Моделювання

    1. Моделі. Типи моделей. Етапи побудови інформаційної моделі

  4. Табличний процесор

    1. Електронні таблиці. Табличний процесор

    2. Уведення та редагування даних в Excel

    3. Виконання обчислень у табличному процесорі Excel

    4. Форматування об’єктів електронної книги. Підготовка таблиці до друку

  5. Алгоритми та програми. Scratch

    1. Величини. Команда присвоювання

    2. Система координат на Сцені у Scratch

    3. Величини в алгоритмах із розгалуженням

    4. Величини в алгоритмах із циклами

  6. Алгоритми та програми. Python

    1. Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера

    2. Величини. Алгоритми роботи з величинами

    3. Створення алгоритмів із розгалуженнями та повтореннями

    4. Рядкові величини

    5. Списки

    6. Створення інтерфейсу користувача засобами бібліотеки EasyGUI

    7. Графічні методи модуля tkinter

    8. Створення анімації

    9. Об’єктно-орієнтоване програмування

  7. Створення та публікація веб-ресурсів

    1. Адресація в Інтернеті