1. Пошук в інтернеті. Електронна пошта. Хмарні сервіси

    1. Пошук відомостей в Інтернеті

    2. Збирання даних. Перевірка достовірності

    3. Елетронна пошта

    4. Адресна книга. Етикет електронного листування

    5. Хмарні сервіси

    6. Спільна робота з онлайн-документами

  2. Алгоритми і програми

    1. Комп'ютерні програми. Мови програмування. Транслятори

    2. Мова програмування Python. Середовище IDLE. Створення лінійних проєктів

    3. Опрацювання даних числових типів

    4. Алгоритми і програми з розгалуженнями

    5. Алгоритми і програми з повтореннями

    6. Підпрограми. Функції користувача

  3. Моделювання

    1. Моделі. Типи моделей. Етапи побудови інформаційної моделі

  4. Табличний процесор

    1. Електронні таблиці. Табличний процесор

    2. Уведення та редагування даних в Excel

    3. Виконання обчислень у табличному процесорі Excel

    4. Форматування об’єктів електронної книги. Підготовка таблиці до друку

  5. Алгоритми та програми. Scratch

    1. Величини. Команда присвоювання

    2. Система координат на Сцені у Scratch

    3. Величини в алгоритмах із розгалуженням

    4. Величини в алгоритмах із циклами

  6. Алгоритми та програми. Python

    1. Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера

    2. Величини. Алгоритми роботи з величинами

    3. Створення алгоритмів із розгалуженнями та повтореннями

    4. Рядкові величини

    5. Списки

    6. Створення інтерфейсу користувача засобами бібліотеки EasyGUI

    7. Графічні методи модуля tkinter

    8. Створення анімації

    9. Об’єктно-орієнтоване програмування