Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Поняття списку | Опис поняття списку, правил доступу до елементів списку. |
2. | Методи списків | Опис вбудованих методів та функцій для опрацювання списків. |
3. | Алгоритми опрацювання елементів списку | Опис типових алгоритмів опрацювання елементів списку. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Заверши визначення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання поняття списку. |
2. | Знайди істинні висловлювання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання поняття списку. |
3. | Як створити список? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знання поняття списку. |
4. | Як знайти елемент за його індексом? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Уміння визначати елемент за його індексом. |
5. | Знайди виклик методу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знання призначення методів роботи зі списками. |
6. | Яке значення повертає метод? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Уміння визначати результат виклику методу. |
7. | Обчисли значення функції | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання функції роботи зі списками. |
8. | Як виконати дію? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Уміння виконувати дії з елементами списку. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зміна значень елементів списку | Інший | важке | 3Б. | Знання типових алгоритмів опрацювання списків. |
2. | Зміна значень елементів списку з перевіркою умови. | Інший | важке | 3Б. | Знання типових алгоритмів опрацювання списків. |
3. | Сума значень елементів списку, які відповідають певній умові. | Інший | важке | 3Б. | Знання типових алгоритмів опрацювання списків. |
4. | Кількість елементів списку із заданою властивістю. | Інший | важке | 4Б. | Знання алгоритмів опрацювання списків. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Які команди виконують одну й ту саму дію? | Інший | середнє | 2Б. | Знання методів роботи зі списками. |
2. | З'ясуй призначення програми | Інший | важке | 4Б. | Завдання на знання алгоритмів опрацювання списків. |
3. | Що виведе програма? | Інший | важке | 4Б. | Знання алгоритмів опрацювання списків. |
4. | Визнач результат | Інший | важке | 4Б. | Знання методів опрацювання списків. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Списки - змінювані послідовності». | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Удосконалення знань з теми «Списки - змінювані послідовності». |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №2 з теми «Списки - змінювані послідовності». | 00:25:00 | важке | 19Б. | Удосконалення знань з теми «Списки - змінювані послідовності». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Списки - змінювані послідовності». | 00:25:00 | важке | 29Б. | Закріплення знань з теми «Списки - змінювані послідовності». |
2. | Перевірочна робота з теми «Списки - змінювані послідовності». | 00:30:00 | важке | 36Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Списки - змінювані послідовності». |