Вхід на сайт
Вхід на сайт
Реєстрація
Дізнавайся про нові події на МійКлас першим!
Наш Instagram
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Математичний турнір - 2024
Мій+
ТОПи
Предмети
Перевірочні роботи
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Інформатика
7 клас НУШ
Алгоритми та програми. Python
Об’єктно-орієнтоване програмування
4.
Так чи ні
Умова завдання:
3
Б.
Познач істинні висловлювання.
Може бути кілька правильних відповідей.
Для звернення до атрибутів екземпляра слід указати назву змінної і в дужках назву атрибуту: об’єкт(атрибут).
Назва конструктора класу починається й закінчується символом підкреслення.
Опис класу має передувати команді створення екземпляра цього класу.
Назва конструктора класу починається й закінчується двома символами підкреслення.
Вхід на сайт
або
Реєстрація
Попереднє завдання
Повернутись до теми
Наступне завдання
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на сайт
або
Реєстрація