Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Оператори розгалуження | Синтаксис і семантика оператора if у мові Python. |
2. | Цикл for (із параметром) | Відомості про синтаксис та семантику циклу for |
3. | Цикл з передумовою while | Опис синтаксису та семантики циклу while. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Закінчи речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання понять з теми «Алгоритми з розгалуженнями». |
2. | Як працює if-elif-else? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання семантики оператора if-elif-else. |
3. | Знайди значення а і b | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на розвиток уміння виконувати оператор розгалуження. |
4. | Виконай оператор if-elif-else | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на розвиток уміння виконувати оператор розгалуження. |
5. | Яку дію виконує умовний оператор? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розуміння дії, яку виконує оператор розгалуження. |
6. | Напиши оператор | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на складання операторів розгалуження |
7. | Як працює цикл for? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання визначень з теми «Алгоритми з повтореннями» |
8. | Як працює while? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання семантики циклу з передумовою |
9. | Що надрукує програма? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на уміння визначати послідовність значень параметра циклу. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Віднови оператор | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на уміння визначати умову повторення циклу. |
2. | Обчисли значення суми | Інший | важке | 3Б. | Завдання на виконання алгоритмів додавання. |
3. | Проаналізуй список значень | Інший | важке | 3Б. | Завдання на виконання алгоритмів додавання. |
4. | Що виведе вкладений цикл? | Інший | важке | 3Б. | Завдання на визначення результатів роботи вкладених циклів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Які оператори виконують одне завдання? | Інший | середнє | 1Б. | Завдання на уміння визначати дію, яку реалізує оператор циклу. |
2. | Яку задачу розв'язує програма? | Інший | важке | 1Б. | Завдання на уміння визначати задачу, для розв'язування якої складено алгоритм. |
3. | Склади програму | Інший | важке | 4Б. | Завдання на складання програм з розгалуженнями та повтореннями. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування № 1 з підтеми «Створення алгоритмів із розгалуженнями» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Удосконалення знань з теми «Створення алгоритмів із розгалуженнями та повтореннями». |
2. | Тренування № 2 з підтеми «Створення алгоритмів із повтореннями» | 00:20:00 | важке | 16Б. | Удосконалення знань з теми «Створення алгоритмів із розгалуженнями та повтореннями». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Створення алгоритмів із розгалуженнями та повтореннями» | 00:30:00 | важке | 29Б. | Закріплення знань з теми «Створення алгоритмів із розгалуженнями та повтореннями». |
2. | Перевірочна робота з теми «Створення алгоритмів із розгалуженнями та повтореннями» | 00:30:00 | важке | 28Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Створення алгоритмів із розгалуженнями та повтореннями». |