Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Програмування руху об'єктів | Опис прийомів програмування руху об'єктів. |
2. | Створення анімації з використанням графічних файлів | Опис прийлмів створення анімації з використанням графічних файлів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач ідентифікатор об'єкта | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання основних понять для організації руху об'єктів. |
2. | Знайди призначення методу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання методів, призначених для організації руху об'єктів. |
3. | Як відобразити рисунок? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання методів, призначених для організації руху об'єктів. |
4. | Як застосувати метод bind_al()? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на знання методів, призначених для організації руху об'єктів. |
5. | Знайди опис дії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на знання методів для організації руху об'єктів. |
6. | Познач правильні відповіді | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на знання методів роботи з зображеннями. |
7. | Визнач координати після переміщення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на знання методів для організації руху об'єктів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач координати після руху | Інший | важке | 3Б. | Завдання на знання методів для організації руху об'єктів. |
2. | Поясни код | Інший | важке | 4Б. | Завдання на знання правил використання функції bind_all(). |
3. | Як запрограмувати пересування? | Інший | важке | 4Б. | Завдання на знання правил організаціїї пересування об'єктів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обчисли площу і периметр | Інший | середнє | 3Б. | Завдання на знання графічних методів. |
2. | Як створено анімацію? | Інший | важке | 4Б. | Завдання на аналіз програмного коду. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Створення анімації» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Удосконалення знань з теми «Створення анімації». |
2. | Тренування №2 з теми «Створення анімації» | 00:25:00 | важке | 17Б. | Удосконалення знань з теми «Створення анімації». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Створення анімації» | 00:30:00 | важке | 26Б. | Закріплення знань з теми «Створення анімації». |
2. | Перевірочна робота з теми «Створення анімації» | 00:30:00 | важке | 28Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Створення анімації». |