Вхід на сайт
Вхід на сайт
Реєстрація
Початок
Вебінари
Новини сайту
Контакти
Мій+
ТОПи
Предмети
Перевірочні роботи
Відправити відгук
Розгорнути
Оновлення
Пошук на сайті
Предмети
Інформатика
7 клас НУШ
Алгоритми та програми. Scratch
Величини. Команда присвоювання
5.
Виконай присвоювання
Умова завдання:
2
Б.
Познач рядок, у якому подано значення, якого набуде змінна Х після виконання фрагменту програми.
2
0
-1
Вхід на сайт
або
Реєстрація
Попереднє завдання
Повернутись до теми
Наступне завдання
Відправити відгук
Знайшли помилку?
Розкажіть нам!
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.
Вхід на сайт
або
Реєстрація