Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Команди розгалуження в Scratch | Опис правил застосування команд розгалуження в Scratch. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що ти знаєш про розгалуження? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання поняття розгалуження. |
2. | Як створити команду розгалуження? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання поняття розгалуження. |
3. | Як описати умову? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання поняття розгалуження. |
4. | Обчисли значення виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на уміння виконувати алгоритми з розгалуженнями. |
5. | Чи можливо обчислити значення виразу? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на уміння створювати алгоритми обчислення виразів. |
6. | Установи порядок дій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Завдання на уміння складати логічні вирази. |
7. | Опиши умову | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на уміння формулювати умову розгалуження. |
8. | Чи змінилося значення? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання команди розгалуження. |
9. | Як змінилося значення? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання команди розгалуження. |
10. | Знайди значення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання команди розгалуження. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що робить виконавець? | Інший | середнє | 3Б. | Завдання на уміння аналізувати результат виконання програми. |
2. | Розв'яжи задачу | Інший | важке | 3Б. | Завдання на уміння створювати математичну модель для розв’язування задачі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Величини в алгоритмах з розгалуженням» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Удосконалення знань з теми «Величини в алгоритмах з розгалуженням». |
2. | Тренування № 2 з теми «Величини в алгоритмах з розгалуженням» | 00:20:00 | важке | 17Б. | Удосконалення знань з теми «Величини в алгоритмах з розгалуженням». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Величини в алгоритмах з розгалуженням» | 00:30:00 | важке | 24Б. | Закріплення знань з теми «Величини в алгоритмах з розгалуженням». |
2. | Перевірочна робота з теми «Величини в алгоритмах з розгалуженням» | 00:30:00 | важке | 21Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Величини в алгоритмах з розгалуженням». |