Протягом століть люди, що живуть далеко один від одного, обмінювалися між собою інформацією за допомогою листів.
Лист — письмове послання однієї людини іншій.
Ще зовсім недавно всі писали листи від руки на папері. Списані аркуші вкладали в конверт, писали на ньому адресу і опускали в поштову скриньку.
Сьогодні такі листи пишуть рідко. На зміну паперовим листам прийшли електронні листи.
Сьогодні такі листи пишуть рідко. На зміну паперовим листам прийшли електронні листи.
Електронна пошта — це система обміну повідомленнями (листами) за допомогою комп'ютерних мереж.
У світі нараховується більше \(200\) млн. активних поштових скриньок, як не тільки забезпечують пересилання повідомлень між користувачами мережі (абонентами), але й слугують у якості своєрідної бази даних документів, записів призначених зустрічей, новин.
До переваг електронної пошти належать:
- Висока швидкість передачі повідомлень. На обмін інформацією витрачаються кілька хвилин, в той час як при використанні звичайної авіапошти на пересилку кореспонденції витрачається не менше тижня.
- Економічність.Одна сторінка тексту передається за частки секунди, а по телефону необхідно затратити кілька хвилин.
- Можливість працювати з текстом, а не зі звуком (голосом). Це дозволяє обміркувати і відредагувати відповідь під час обміну інформацією, особливо на іноземній мові, не потрібна миттєва реакція.
- Одночасне пересилання за декількома адресами. Дуже зручний спосіб для передачі запрошень, рекламних повідомлень тощо.
- Передача файлів разом з листом.За допомогою електронних листів можна надсилати текстові документи, малюнки, фотографії, звукові файли тощо.
Електронна пошта є потужним маркетинговим інструментом і просто незамінна при вирішенні цілого ряду практичних завдань.
Однак активна реклама та маркетинг за допомогою електронної пошти можуть мати й негативні наслідки для отримувачів листів.
Їх поштові скриньки засмічуються розсилками нав'язливої реклами (spamming).
Постачальники поштових послуг пропонують різні засоби для боротьби зі spam-листами.
А в поштових програмах можна встановити спеціальні фільтри на заборону отримання листів від певних адресатів.
Для того щоб повідомлення було отримано, необхідно вказувати адресу електронної пошти користувача.
Адреса електронної пошти складається з двох частин — умовного імені кореспондента і адреси сервера, на якій зареєстрована його поштова скринька:
корреспондент@сервер
корреспондент@сервер
Одна частина від іншої виділяється знаком @ («ет»), який в розмовній мові зазвичай називають «собачкою», «мавпочкою».
У поштовій скриньці листи зберігаються у відповідних папках:
1. Листи, що ти отримав — вхідні;
2. Листи, що ти надіслав — надіслані;
3. Листи, що ти видалив, зберігаються у кошику (листи зберігаються доки ти їх не видалиш назавжди);
4. Є ще папка — спам, у якій зберігаються листи-реклама.