Теорія:

Протягом століть люди, що живуть далеко один від одного, обмінювалися між собою інформацією за допомогою листів.
Лист — письмове послання однієї людини іншій.
Ще зовсім недавно всі писали листи від руки на папері. Списані аркуші вкладали в конверт, писали на ньому адресу і опускали в поштову скриньку.
Сьогодні такі листи пишуть рідко. На зміну паперовим листам прийшли електронні листи.
Електронна пошта — це система обміну повідомленнями (листами) за допомогою комп'ютерних мереж.
У світі нараховується більше \(200\) млн. активних поштових скриньок, як не тільки забезпечують пересилання повідомлень між користувачами мережі (абонентами), але й слугують у якості своєрідної бази даних документів, записів призначених зустрічей, новин.
 
До переваг електронної пошти належать:
  1. Висока швидкість передачі повідомлень. На обмін інформацією витрачаються кілька хвилин, в той час як при використанні звичайної авіапошти на пересилку кореспонденції витрачається не менше тижня.
  2. Економічність.Одна сторінка тексту передається за частки секунди, а по телефону необхідно затратити кілька хвилин.
  3. Можливість працювати з текстом, а не зі звуком (голосом). Це дозволяє обміркувати і відредагувати відповідь під час обміну інформацією, особливо на іноземній мові, не потрібна миттєва реакція.
  4. Одночасне пересилання за декількома адресами. Дуже зручний спосіб для передачі запрошень, рекламних повідомлень тощо.
  5. Передача файлів разом з листом.За допомогою електронних листів можна надсилати текстові документи, малюнки, фотографії, звукові файли тощо.
Електронна пошта є потужним маркетинговим інструментом і просто незамінна при вирішенні цілого ряду практичних завдань.
Однак активна реклама та маркетинг за допомогою електронної пошти можуть мати й негативні наслідки для отримувачів листів. 
Їх поштові скриньки засмічуються розсилками нав'язливої реклами (spamming).
Постачальники поштових послуг пропонують різні засоби для боротьби зі spam-листами.
А в поштових програмах можна встановити спеціальні фільтри на заборону отримання листів від певних адресатів.

Для того щоб повідомлення було отримано, необхідно вказувати адресу електронної пошти користувача.
Адреса електронної пошти складається з двох частин — умовного імені кореспондента і адреси сервера, на якій зареєстрована його поштова скринька:
корреспондент@сервер
Одна частина від іншої виділяється знаком @ («ет»), який в розмовній мові зазвичай називають «собачкою», «мавпочкою».
 
У поштовій скриньці листи зберігаються у відповідних папках:

1. Листи, що ти отримав — вхідні;
2. Листи, що ти надіслав — надіслані;
3. Листи, що ти видалив, зберігаються у кошику (листи зберігаються доки ти їх не видалиш назавжди);
4. Є ще папка  — спам, у якій зберігаються листи-реклама.