-
Інформація. Дії з інформацією
-
Правила поведінки та безпеки в кабінеті інформатики
-
Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації
-
Види інформації за способом подання
-
Властивості інформації. Приватна та публічна інформація
-
Інформаційні процеси
-
Використання мережі Інтернет для отримання інформації
-
Цифрові пристрої для роботи з інформацією
-
-
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією
-
Об’єкт. Властивості об’єкта
-
Об’єкти навколишнього світу. Види об'єктів
-
Властивості конкретних об’єктів та значення властивостей
-
Спільні та відмінні ознаки/властивості об’єктів. Дії з об'єктами
-
Середовище для об'єктів. Об'єкти, з якими працює комп'ютер
-
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками
-
Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів
-
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях
-
-
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти
-
Комп’ютерна програма. Інструменти та меню комп’ютерних програм. Огляд різних прикладів меню
-
Комп’ютерна графіка. Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їхні налаштування
-
Відкриття та збереження малюнків. Зміна значень властивостей об’єкта
-
Геометричні моделі об’єктів. Інструменти малювання ліній, фігур. Добір кольорової гами малюнка
-
-
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання
-
Лінійні алгоритми
-
Поняття плану й інструкції. Складання інструкцій. Команди і виконавці
-
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Алгоритми в нашому житті. Правила складання алгоритмів
-
Середовище програмування Скретч
-
Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами
-
Складання власних графічних алгоритмів
-
Алгоритми для малювання фігур
-