Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Пристрої, що нас оточують | Відомості про те, які ручні інструменти часто використовують у побуті; як працюють електричні інструменти; які інструменти призначено для роботи з інформацією. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Віднови речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибррати слово, якого не вистачає. |
2. | Вибери ручні інструменти | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати ручні інструменти. |
3. | Вибери електричні інструменти | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати електричні пристрої. |
4. | Визнач призначення ручних інструментів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити призначення інструментів. |
5. | Визнач призначення електричних інструментів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити призначення електричних пристроїв. |
6. | Заміни ручний пристрій електричним | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Замінити ручний пристрій електричним. |
7. | Вибери пристрої, які можуть бути складовими комп'ютера | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вибрати пристрої, які можуть бути складовими комп'ютера. |
8. | Вибери обов'язковий пристрій для роботи з комп'ютером | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вибрати обов'язковий пристрій для роботи з комп'ютером. |
9. | Назви складові комп'ютера | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Назвати складові частини комп'ютера. |
10. | Математична хвилинка | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення. |
11. | Розподіли інструменти | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Розподілити інструменти за видом. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Комп'ютерні пристрої» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Узагальнення та вдосконадення практичних навичок з теми «Комп'ютерні пристрої» |
2. | Тренування з теми «Пристрої навколо нас» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Узагальнення та вдосконадення практичних навичок з теми «Пристрої навколо нас» |