Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Комп'ютер і навчання Теоретичні відомості про використання комп'ютера у навчання. Застосування різних пристроїв.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Відтвори речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Відновити речення. Повторення теоретичного матеріала.
2. Загублене яблуко 3 вид - аналіз легке 1Б. Завдання на розвиток уваги, аналітичного й логічне мислення.
3. Відрізаний шматочок 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості.
4. Добираємо пристрій 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити пристрій, який допоможе у виконанні завдання.
5. Хто правий? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Проаналізувати вибір пристроїв, визначити, хто правий.
6. З чим працює пристрій? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Визначити тип даних, із якими працює пристрій.
7. Кольорові слова 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Зібрати слово з літер на плямах.
8. Чарівний квадрат 3 вид - аналіз середнє 2Б. Завдання на розвиток уваги та логічнго мислення.
9. Соковите судоку 3 вид - аналіз важке 3Б. Розташувати предмети за принципом судоку.
10. Лісова математика 2 вид - інтерпретація важке 4Б. Розв'язати приклад з невідомими.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Використання комп'ютера у навчанні» 00:15:00 легке 7Б. Вдосконалення та узагальнення знань з теми «Використання комп'ютера у навчанні».
2. Тренування №2 з теми «Використання комп'ютера у навчанні» 00:25:00 важке 14Б. Вдосконалення та узагальнення знань з теми «Використання комп'ютера у навчанні».