Муркіт хоче розповісти тобі, як створювати алгоритми на сайті studio.code.org!

Виконавцями алгоритму можуть бути також герої комп’ютерних програм. Вони виконують послідовність команд у комп’ютерній програмі. В інформатиці такі програми називають комп’ютерним середовищем виконавців.
У комп’ютерному середовищі кожний виконавець має набір команд і сцену.
Сценою називають місце, де виконавець відтворює команди алгоритму й демонструє результати його виконання. Виконавець може виконувати лише по одній команді або всю послідовність команд алгоритму разом.

\(1\) — сцена, \(2\) — набір команд, \(3\) — робоча область для складання алгоритму, \(4\) — інструкція до завдання.
Команди в ньому подано у блоках різного кольору, які мають пази. Цими пазами команди приєднують в алгоритмі до блоку жовтого кольору
.

Непотрібну команду від’єднують від блоків алгоритму та переміщують назад до набору команд.
Наприклад, щоб домалювати малюнок, який розпочав художник, потрібно скласти такий алгоритм.


Запустити алгоритм на виконання можна кнопкою
.

Джерела:
«Я досліджую світ» : підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 2 / Н. В. Морзе, О. В. Барна. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 144 с.: іл.
studio.code.org