Равлик навчить тебе малювати в середовищі Скретч!

У середовищі Скретч можна створювати власні алгоритми.
Починати алгоритм будемо з команди

Для використання команд в алгоритмі виконують таку інструкцію:
- Визнач колір команди.
- Клацни на групі команд визначеного кольору. За потреби додай команди з додаткового списку
.
- Перетягни потрібну команду з контейнера до області складання алгоритму.
Наприклад, щоб намалювати товсту лінію червоного кольору завдовжки 200 кроків, використовують такі команди.

Запускають алгоритм на виконання кнопкою Запуск
.

Щоб видалити команду з алгоритму, її від’єднують від групи команд і переміщують назад до контейнера команд.

Щоб змінити число в команді Скретч, клацають на заданому і з клавіатури вводять потрібне значення.
Змінюють колір олівця за такою інструкцією.
- У команді
клацни на овалі з кольором.
- Відрегулюй насиченість, яскравість й отримай потрібний колір. Або «набери» його із об’єкта середовища за допомогою інструмента
.

Щоб витерти малюнок на сцені, достатньо в контейнері команд
двічі клацнути на команді
.


В алгоритмах Скретч команди повороту такі команди записані у блоки:


Величину кута повороту задають самостійно, клацнувши на числі градусів.
Джерела:
«Я досліджую світ» : підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 2 / Н. В. Морзе, О. В. Барна. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 144 с.: іл.