Теорія:

Равлик навчить тебе малювати в середовищі Скретч!
 
Ресурс 3ш200.png
 
У середовищі Скретч можна створювати власні алгоритми.

Починати алгоритм будемо з команди
 
Screenshot_10.png
 
Для використання команд в алгоритмі виконують таку інструкцію:
  1. Визнач колір команди.
  2. Клацни на групі команд визначеного кольору. За потреби додай команди з додаткового списку Screenshot_1.png.
  3. Перетягни потрібну команду з контейнера до області складання алгоритму.
Наприклад, щоб намалювати товсту лінію червоного кольору завдовжки 200 кроків, використовують такі команди.
 
Screenshot_12.png
 
Запускають алгоритм на виконання кнопкою Запуск Screenshot_2.png.
 
Щоб видалити команду з алгоритму, її від’єднують від групи команд і переміщують назад до контейнера команд.
 
Screenshot_13.png
 
Щоб змінити число в команді Скретч, клацають на заданому і з клавіатури вводять потрібне значення.
 
Змінюють колір олівця за такою інструкцією.
  1. У команді Screenshot_3.png клацни на овалі з кольором.
  2. Відрегулюй насиченість, яскравість й отримай потрібний колір. Або «набери» його із об’єкта середовища за допомогою інструмента Screenshot_5.png.
Screenshot_4.png
 
Щоб витерти малюнок на сцені, достатньо в контейнері команд Screenshot_7.png двічі клацнути на команді Screenshot_6.png.
 
В алгоритмах Скретч команди повороту такі команди записані у блоки:
 
Screenshot_8.png — повернути праворуч,
 
Screenshot_9.png — повернути ліворуч.
 
Величину кута повороту задають самостійно, клацнувши на числі градусів.
Джерела:
«Я досліджую світ» : підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 2 / Н. В. Морзе, О. В. Барна. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 144 с.: іл.