Майлик розповість про виконавця у середовищі Скретч.
Прикладом комп’ютерного середовища виконання алгоритмів, у якому можна самому обирати виконавців, складати й виконувати алгоритми, є програмне середовище Скретч.
Це середовище містить зображення виконавців алгоритму, фон сцени, на якій відбуваються події з виконавцями, й алгоритм, що складається із запропонованих у середовищі команд.
Виконавцем алгоритму в середовищі є об’єкт з іменем Спрайт 1, який виконує алгоритм на сцені.
Виконавця алгоритму можна замінити. Це роблять за такою інструкцією зміни виконавця.
1. На спрайті натисни кнопку .
2. Наведи вказівник на Обрати спрайт: .
3. У списку клацни .
4. У вікні, що відкрилося, вибери потрібне зображення.
2. Наведи вказівник на Обрати спрайт: .
3. У списку клацни .
4. У вікні, що відкрилося, вибери потрібне зображення.
Щоб замінити сцену, потрібно натиснути , у списку вибрати та підібрати потрібне зображення для сцени.
Джерела:
«Я досліджую світ» : підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 2 / Н. В. Морзе, О. В. Барна. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 144 с.: іл.