Робік допоможе з командами повороту у Скретч!
Під час створення власних малюнків часто доводиться змінювати напрямок руху. Для цього є команди повороту.
У таких командах указано напрямок повороту: праворуч, ліворуч. Щоб визначити, куди має повернути виконавець алгоритму, потрібно уявити себе на його місці. Продовж рух виконавця без повороту та подивися, з якого боку залишилось потрібне зображення. Якщо ліворуч від уявної лінії руху, тоді слід вибрати команду
, а якщо праворуч — використовуй команду
.


Числа в командах указують величину кута повороту, наприклад:


Джерела:
«Я досліджую світ» : підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 2 / Н. В. Морзе, О. В. Барна. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 144 с.: іл.