Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Об’єкти. Види об'єктів | Теоретичний матеріал до теми «Об’єкти». Короткі відомості про об'єкти навколишнього світу. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Модель об'єкта | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення уявлень про модель об'єкта. |
2. | Розпізнавання реальних і уявних об'єктів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання направлене на застосування знань стосовно реальних/уявних об'єктів. |
3. | Відшукай живу істоту | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Серед наведених об'єктів потрібно вибрати живу істоту. |
4. | Знайди штучний об'єкт | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Серед наведених об'єктів потрібно вибрати штучний. |
5. | Знайди природний об'єкт | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Серед наведених об'єктів потрібно вибрати природний. |
6. | Розрізняємо прості і складні об'єкти | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Завдання спрямоване на аналіз об'єктів з метою виявлення тих, які містять в собі ще декілька об'єктів. |
7. | Укажи вид об'єкта | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вказати вид (природний чи штучний) об'єкта, зображеного на малюнкку. |
8. | Рахуємо кількість об'єктів | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на розвиток логічного мислення і уваги. |
9. | Визнач вид об'єкта | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначити вид трьох об'єктів. |
10. | Розрізняй усі види об'єктів | 3 вид - аналіз | важке | 5Б. | Співставлення всіх видів об'єктів (об'єкти живої/неживої природі, штучні або рукотворні, події, явища, процеси). |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Об'єкти навколишнього світу» | 00:20:00 | легке | 5Б. | Узагальнення виченого з теми «Об'єкти навколишнього світу». |
2. | Тренування №2 з теми «Об'єкти навколишнього світу» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Узагальнення виченого з теми «Об'єкти навколишнього світу». |