Теорія:

Пан Олівець підготував для тебе інформацію, щодо графічного редактора всередині середовища виконання алгоритмів Скретч!
 
1Ресурс 2в150.png
 
Щоб перейти до графічного редактора Скретч, потрібно у вікні середовища над групами команд натиснути Образи.
 
Screenshot_251.png
 
Ліворуч від сцени ти отримаєш вікно графічного редактора.
 
Screenshot_253.png
 
У графічному редакторі Скретч є інструменти, відмінні від тих, з якими ми вже працювали. Наприклад, інструмент Заповнення має такі властивості:
 
Screenshot_254.png
 
Щоб отримати різне зафарбовування фону чи контуру малюнка у списку Заповнити вибирають колір, наприклад зелений, та деякий спосіб заповнення.
 
Інструментом, якого немає в редакторі Tux Paint, є Обрати. Screenshot_256.png
 
Зверни увагу!
Для того, щоб з'явився цей інструмент, потрібно натиснути на кнопку
Screenshot_257.png.
Якщо затиснути ліву кнопку миші та провести над малюнком лівою кнопкою миші уявну лінію, то виділений малюнок буде взято у прямокутник. Така частина малюнка має назву фрагмента малюнка.
 
Screenshot_261.png
 
Над фрагментом у прямокутнику мишею можна виконувати дії:
Повернути.
 
Screenshot_262.png
 
Збільшити.
 
Screenshot_263.png
 
Зменшити.
 
Screenshot_264.png
 
Перемістити.
 
Screenshot_265.png
 
Розтягнути.
 
Screenshot_266.png
 
Скопіювати (затиснувши клавішу Alt, перемішувати фрагмент малюнка).
  
Screenshot_278.png
 
Або використати відповідні кнопки.
 
Screenshot_279.png Screenshot_280.png
Джерела:
«Я досліджую світ» : підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 2 / Н. В. Морзе, О. В. Барна. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 144 с.: іл.