Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Значення інформації | Теоретичні відомості про інформацію, способи ії сприйняття. |
2. | Види інформації. Дії з інформацією | Теоретичні відомості про інформацію та її властивості. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Листівка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Правдива та неправдива інформація. |
2. | Звук | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Отримання інформацію з довкілля за допомогою органів чуття (зір, слух, смак, дотик, нюх) та різних інструментів. |
3. | Що таке інформація | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Поняття «інформація». |
4. | Винахідник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Використання неповної інформації. |
5. | Малюнок | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Правдива та неправдива інформація. |
6. | Смак та дотик | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Отримання інформацію з довкілля за допомогою органів чуття (зір, слух, смак, дотик, нюх) та різних інструментів. |
7. | Дії з інформацією | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати дії, які можна робити з інформацією |
8. | Пошук | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відомості про інформацію, властивості інформації. |
9. | Неповна інформація | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибір речень з повною та неповною інформацією. |
10. | Зрозуміла та незрозуміла інформація | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Різниця між зрозумілою та незрозумілою інформаціями |
11. | Концерт | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Доповнити реченя з неповною інформацією. |
12. | Правдива інформація | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Способи визначення правдивості інформації. |
13. | Логічна розминка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
14. | Логічна розминка №2 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
15. | Логічна розминка №3 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Захист інформації | Інший | легке | 1Б. | Вибрати дії щодо захисту інформації. |
2. | Незрозуміла інформація | Інший | легке | 1Б. | Визначити незрозумілу інформацію. |
3. | Неможливі дії | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати дії, які можна робити з інформацією |
4. | Яка буває інформація? | Інший | середнє | 2Б. | Відомості про інформацію, властивості інформації. |
5. | Обід | Інший | важке | 4Б. | За допомогою яких органів чуття отримуєш інформацію. |
6. | Правдивість інформації | Інший | важке | 4Б. | Способи визначення правдивості інформації. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією». |
2. | Тренування №2 з теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією». |
3. | Тренування №3 з теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією» | 00:30:00 | важке | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією» | 00:20:00 | легке | 8Б. | Домашня робота із теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Домашня робота із теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією». |
3. | Діагностична робота з теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією». |