Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Форматування та властивості символів | Теоретичні відомості про форматування та властивості символів. |
2. | Приклади зміни властивості символів | Теоретичні відомості про зміни властивості символів. |
3. | Що таке абзац? | Теоретичні відомості про створення та змінення значення відступів абзаців. |
4. | Доповнення текстів зображеннями | Теоретичні відомості про доповнення текстів зображеннями. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вкладка Ілюстрації | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Об'єкти, які можна вставити із вкладки Ілюстрації до текстового документа. |
2. | Піктограми | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір об'єкта, який можна додати на вкладці Піктограми. |
3. | Колір | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати інструмент для зміни властивості кольору. |
4. | Доречна заміна | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайти та замінити слово, властивості якого змінені. |
5. | Відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати інструмент для зміни властивості тексту. |
6. | Продовж речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Оперування теоретичними відомостями про процес форматування документа. |
7. | Вкладка Фігури | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Об'єкти, які можна добавити зі вкладки Фігури. |
8. | Алгоритм | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Скласти алгоритм доповнення текста зображенням. |
9. | Алфавіт | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Склади в алфавітному порядку терміни Microsoft Office Word. |
10. | Правильне та неправильне судження | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Властивості вбзаца, як інформаційного об’єкта текстового документа. |
11. | Збери речення | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Відомості про значення відступів абзаців. |
12. | Панель інструментів Форматування | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Добрати назви позначених пунктів панелі інструментів Форматування. |
13. | Логічна розминка №1 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
14. | Логічна розминка №2 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
15. | Логічна розминка №3 | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Завдання на логічне мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Фігури | Інший | легке | 1Б. | Вибір об'єкта, який можна додати на вкладці Фігури. |
2. | Розмір | Інший | легке | 1Б. | Вибрати інструмент для зміни властивості розміру. |
3. | Панночка | Інший | середнє | 2Б. | Знайти та замінити слово, властивості якого змінені. |
4. | Форматування | Інший | важке | 4Б. | Оперування теоретичними відомостями про процес форматування документа. |
5. | Назва інструмента | Інший | важке | 1Б. | Вибратии назву інструмента панелі Форматування. |
6. | Текстові документи | Інший | важке | 4Б. | Знайти зміни значень властивостей об’єктів тексту. |
7. | Об'ява | Інший | важке | 4Б. | Потреба зміни розміру і накреслення тексту. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта» | 00:25:00 | важке | 15Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта». |
2. | Тренування №2 з теми «Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта» | 00:30:00 | важке | 15Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта». |
3. | Тренування №3 з теми «Доповнення текстів зображеннями» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Доповнення текстів зображеннями». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта» | 00:25:00 | середнє | 8Б. | Домашня робота із теми «Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта» | 00:30:00 | важке | 11Б. | Домашня робота із теми «Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта». |
3. | Діагностична робота з теми «Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта» | 00:30:00 | важке | 11Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта». |
4. | Діагностична робота з теми «Доповнення текстів зображеннями» | 00:20:00 | легке | 7Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Доповнення текстів зображеннями». |