Теорія:

Роботу не вистачає рук для малювання!
  
111111.png

Почни малювати свого персонажа (спрайта) у середовищі Скретч!
  
Малювати ти можеш у вікні графічного редактора.
Графічний редактор — це комп'ютерна програма, яка дозволяє створювати та редагувати малюнки.
Щоб почати малювати у графічному редакторі Скретч натисни на кнопку Обрати спрайт (тло) → Малювати (Намалювати).

Screenshot_2.jpg
Screenshot_3.jpg
 
Вибери вкладку Образи (Тло).
 
2.png
 
Роздивись панель інструментів для малювання:
фігури (прямокутник, коло, лінія), напис (текст), заливка (заповнення), витирати (гумка), малювати (пензель), позначити межу (реформувати), обрати, колір спрайта, колір межи.
 
Зверни увагу!
Ти можеш намалювати новий або змінити вже існуючий спрайт.
Образи (вигляд спрайту) — сукупність зображень одного й того ж об'єкту (спрайту), кожне з яких дещо відрізняється від попередніх.
Намальовані образи можна використати для створення анімації. Під час швидкої зміни образів здається, що спрайт рухається.
Приклад:
Алгоритм створення нового образу виконавця (тла сцени):
1. Вибери об’єкт (сцену).
2. Вибери вкладку Образи (Тло).
3. Скопіюй образ (тло) кілька разів (команда дублювати).
4. Відредагуй кожний образ (тло) у графічному редакторі.
Джерела:
Я досліджую світ : підруч. для 3 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 2 / М. М. Корнієнко, С. М. Крамаровська, І. Т. Зарецька. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 112 с. : іл.
Я досліджую світ : підруч. для 3 кл. закл. загал, серед, освіти (у 2-х частинах) : Ч. 2 І 0. Л. Іщенко, 0. М. Ващенко, Л. В. Романенко, К. А. Романенко, Л. 3. Козак, 0. М. Кліщ. - Київ : Літера ЛТД, 2020. - 112 с.