Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Дії з інформацієї | Теоретичні відомості про основні інформаціїні процеси. |
2. | Кодування та декодування інформації | Теортетичні відомості про процеси опрацювання інформації, а саме кодування та декодування. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач інформаційний процес | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відтворення теоретичного матеріалу. Визначення відповідного інформаційного процесу. |
2. | Визнач термін | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відтворення теоретичного матеріалу. Закріплення термінів символ, код, кодування, декодування, біт, байб, двійковий код, вхідна, вихідна інформація. |
3. | Розкодуй назву інформаційного процесу | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Розкодувати назву інформаційного процесу. |
4. | Встанови відповідність | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між одиницями вимірювання інформації та назвами. |
5. | Носії інформації | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити носій інформації, який відповідає запиту. |
6. | Вхідна та вихідна інформація | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити вхідну та вихідну інформацію. |
7. | Виконуємо перетворення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Розрахунок одиниць інформації. |
8. | Декодування повідомлень | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Розкодувати за зразком інформацію. |
9. | Римська система числення (декодування) | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розкодувати число за допомогою римської системи числення. |
10. | Римська система числення (кодування) | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Закодувати число за допомогою римської системи числення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Кодування повідомлень | Інший | середнє | 3Б. | Закодувати за зразком повідомлення. |
2. | Збери речення з частин | Інший | середнє | 2Б. | Відтворення теоретичного матеріалу. Відновлення порядку частин речення. |
3. | Увідповідни дію й інформаційний процес | Інший | середнє | 3Б. | Визначити інформаціїний процес, який відбувається у ситуації. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Інформаційні процеси» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення та систематизація знань з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації». |
2. | Тренування №2 з теми «Інформаційні процеси» | 00:30:00 | важке | 13Б. | Вдосконалення та систематизація знань з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Інформаційні процеси» | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Закріплення та практичне використання знань з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації». |
2. | Діагностична робота з теми «Інформаційні процеси» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Діагностична робота з теми «Інформація. Способи подання та сприйняття інформації» |