Теорія:
Для спілкування в мережі використовують форуми, чати тощо.
Форум — це популярний різновид спілкування в інтернеті в зручний для користувачів час. Тему або предмет обговорення на форумі називають топік. За дотриманням правил форуму стежать модератори й адміністратори.
Чат — це спілкування в реальному часі. Зазвичай чат немає уставленої теми. Його часто використовують задля спілкування гравців в онлайн-іграх, обміну повідомленнями учнів одного класу чи групи за інтересами тощо.
Іноді користувачі мережі мають справу з такими явищами як флуд і спам.
Флуд — повідомлення на форумах і в чатах, яке не містить корисної інформації.
Спам — це небажані повідомлення в будь-якій формі.
Під час спілкування в мережі можуть виникати ризики, про які треба пам’ятати і дорослим, і дітям. Кібербулінг проявляється по-різному, а саме:
Тролінг — розміщення в інтернеті провокаційних повідомлень.
Кібербулінг — це навмисна спроба спричинити фізичну, емоційну або психологічну шкоду іншій людині з використанням інтернету або інших цифрових технологій.
- відправлення погрозливих чи образливих текстових повідомлень;
- демонстративне видалення когось із учасників спільноти в соцмережах, з онлайн-ігор;
- створення груп ненависті до конкретної дитини;
- пропозиція проголосувати «за» чи «проти» когось в образливому опитуванні;
- розповсюдження відео та фото образливого характеру.
Соціальна мережа — це мережа людей, які спілкуються в інтернеті, розміщуючи інформацію та зображення, залишаючи коментарі чи надсилаючи повідомлення.
Найпопулярніші соціальні мережі:
![]() | ![]() |
Skype | YouTube |
![]() | ![]() |
Facebook | GitHub |
![]() | ![]() |
Google+ | Pinterest |
![]() | ![]() |
Instagram | Twitter |
![]() | ![]() |
LinkedIn | ТikTok |
Джерела:
Інформатика : підруч. для 4 кл. закл. загал. серед. освіти / Л. Лисобей, О. Чучук — Тернопіль : Підручники і посібники, 2021. — 160 с