Теорія:

Для спілкування в мережі використовують форуми, чати тощо.
Форум — це популярний різновид спілкування в інтернеті в зручний для користувачів час. Тему або предмет обговорення на форумі називають топік. За дотриманням правил форуму стежать модератори й адміністратори.

Чат — це спілкування в реальному часі. Зазвичай чат немає уставленої теми. Його часто використовують задля спілкування гравців в онлайн-іграх, обміну повідомленнями учнів одного класу чи групи за інтересами тощо.
Іноді користувачі мережі мають справу з такими явищами як флуд і спам.
Флуд — повідомлення на форумах і в чатах, яке не містить корисної інформації.
 
Спам — це небажані повідомлення в будь-якій формі.
Під час спілкування в мережі можуть виникати ризики, про які треба пам’ятати і дорослим, і дітям.
Тролінг — розміщення в інтернеті провокаційних повідомлень.
 
Кібербулінг — це навмисна спроба спричинити фізичну, емоційну або психологічну шкоду іншій людині з використанням інтернету або інших цифрових технологій.
Кібербулінг проявляється по-різному, а саме:
  • відправлення погрозливих чи образливих текстових повідомлень;
  • демонстративне видалення когось із учасників спільноти в соцмережах, з онлайн-ігор;
  • створення груп ненависті до конкретної дитини;
  • пропозиція проголосувати «за» чи «проти» когось в образливому опитуванні;
  • розповсюдження відео та фото образливого характеру.
Соціальна мережа — це мережа людей, які спілкуються в інтернеті, розміщуючи інформацію та зображення, залишаючи коментарі чи надсилаючи повідомлення.
Найпопулярніші соціальні мережі:
Ресурс 10.pngРесурс 9.png
 Skype
 YouTube
Ресурс 8.pngРесурс 7.png
Facebook
GitHub
Ресурс 6.pngРесурс 5.png
Google+
Pinterest
Ресурс 4.pngРесурс 3.png
Instagram
Twitter
Ресурс 2.pngРесурс 1.png
LinkedIn
ТikTok
Джерела:
Інформатика : підруч. для 4 кл. закл. загал. серед. освіти / Л. Лисобей, О. Чучук — Тернопіль : Підручники і посібники, 2021. — 160 с