Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Комп’ютерні мережі. Мережа Інтернет | Теоретичні відомості про комп'ютерні мережі та глобальну мережу Інтернет. Мережеві технології. |
2. | Вебсторінки, браузери та вебсайти | Теоретичні відомості про вебсторінки, складові вікна браузера, вебсайти. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
2. | Локальна чи глобальна? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити локальну/глобальну комп'ютерну мережу. |
3. | Знаходимо браузери | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати значки веббраузерів. |
4. | Визнач технологію | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити технологію, яку варто використати у ситуації. |
5. | Можливості Інтернету | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вказати служби, які працюють за допомогою Інтернету. |
6. | Визначаємо частини адреси сайту | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вказати назву кожної частини адреси сайту. |
7. | Відновлюємо адресу сайту | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відновити порядок частин назви сайту. |
8. | Вказуємо назву елемента вікна браузера | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вказати назву виділеної частини вікна програми. |
9. | Якої частини не вистачає? | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Визначити приховану частину віна програми браузера. |
10. | Завдання для кмітливих №1 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та уваги. |
11. | Завдання для кмітливих №2 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та уваги. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Віднови речення | Інший | середнє | 2,5Б. | Відновити порядок частин у реченні. |
2. | Так чи ні? | Інший | середнє | 2Б. | Визначити істинність/хибність твердження. |
3. | Знаходимо правильну адресу | Інший | середнє | 3Б. | Серед варіантів вихначити правильно записану адресу сайту. |
4. | Мої улюблені сайти | Інший | важке | 3Б. | Записати адреси сайтів, якими користується учень. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Всесвітня мережа Інтернет» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Всесвітня мережа Інтернет». |
2. | Тренування №2 з теми «Всесвітня мережа Інтернет» | 00:30:00 | середнє | 16Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Всесвітня мережа Інтернет». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Всесвітня мережа Інтернет» | 00:25:00 | середнє | 11,5Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Всесвітня мережа Інтернет». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Всесвітня мережа Інтернет» | 00:35:00 | важке | 13Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Всесвітня мережа Інтернет». |
3. | Діагностична робота з теми «Всесвітня мережа Інтернет» | 00:30:00 | середнє | 14,5Б. | Діагностування рівня засвоєння теоретичного матеріалу, вміння використовувати здобуті знання з теми «Всесвітня мережа Інтернет» на практиці. |