Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Розвиток інформаційних технологій | Теоретичні відомості про етапи розвитку інформаційних технологій. |
2. | Схема роботи комп’ютера | Схема роботи комп'ютера, види комп'ютерів та облікові записи. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Програмне забезпечення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити програмне забезпечення, програми, за допомогою яких функціонує комп'ютерна система. |
2. | Вибери етап розвитку ІТ | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Серед варіантів вибрати один із етапів розвитку інформаційних технологій. |
3. | Визнач назву | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити назву пристрою, який характеризує етап розвитку інформаційних технологій. |
4. | Пристрої, що полегшують життя | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вказати пристрої, які полегшують повсякденне життя людини. |
5. | Переваги облікового запису | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вказати переваги обліковго запису для певних пристроїв. |
6. | Збери речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2,5Б. | Відновити порядок частин у реченні. |
7. | Логічне завдання №1 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та уяви. |
8. | Логічне завдання №2 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток уяви, критичного мислення та уваги. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Увідповідни етап і малюнок | Інший | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між предметом та етапом розвитку інформаційних технологій. |
2. | Пристрої введення/виведення | Інший | середнє | 2Б. | Повторення знань про пристрої введення та виведення даних. |
3. | Розташуй етапи розвитку ІТ | Інший | важке | 3Б. | Відновити порядок етапів розвитку інформаційних технологій. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | Інший | середнє | 2Б. | Відновити речення словами з довідки. |
2. | Надійні паролі | Інший | середнє | 2Б. | Визначити надійний пароль. |
3. | Робота комп'ютера | Інший | середнє | 4Б. | Записати пристрої, які необхідні для повноційної роботи комп'ютера. |
4. | Задача для кмітливих | Інший | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення, уміння висловлювати свої думки. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Інформаційні технології та комп’ютерні системи» | 00:20:00 | легке | 8Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Інформаційні технології та комп’ютерні системи». |
2. | Тренування №2 з теми «Інформаційні технології та комп’ютерні системи» | 00:35:00 | важке | 12,5Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Інформаційні технології та комп’ютерні системи». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Інформаційні технології та комп’ютерні системи» | 00:35:00 | легке | 8Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Інформаційні технології та комп’ютерні системи». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Інформаційні технології та комп’ютерні системи» | 00:35:00 | середнє | 10,5Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Інформаційні технології та комп’ютерні системи». |
3. | Діагностична робота з теми «Інформаційні технології та комп’ютерні системи» | 00:35:00 | середнє | 10Б. | Діагностування рівня засвоєння теоретичного матеріалу, вміння використовувати здобуті знання з теми «Інформаційні технології та комп’ютерні системи» на практиці. |