Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Пам'ять ПК | Види пам'яті персонального комп'ютера (внутрішня, зовнішня). Пристрої для зберігання даних. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Внутрішня чи зовнішня пам'ять? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити вид пам'яті. |
2. | Зовнішні пристрої | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати зовнішні пристрої. |
3. | Власна пам'ять чи пристрій? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначити, яку пам'ять використати у наведеній ситуації (власну чи пам'ять пристрою). |
4. | Пристрої для зберігання даних | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вибрати пристрої, за допомогою яких можна зберігати дані. |
5. | Збери речення | 1 вид - рецептивний | середнє | 2,5Б. | Відновити правильний порядок частин речення. |
6. | Так чи ні? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити правильність/хибність твердження. |
7. | Доповни ланцюжок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закінчити логічний ланцюжок (наприклад: Пам'ять ПК — Внутрішня — Оперативна) |
8. | Гра «Шифр» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Розшифрувати назву пристрою. |
9. | Збери пристрій | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Зібрати з частин зображення пристрою для зберігання даних. |
10. | Логічне завдання | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та кмітливості. |
11. | Шифрувальник | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | За допомогою певного алгоритму дій розшифрувати слово. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | Інший | середнє | 2Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
2. | Розподіли поняття | Інший | середнє | 4Б. | Розподілити пристрої для зберігання інформації та звичайні. |
3. | Мої пристрої | Інший | важке | 3Б. | Записати пристрої, якими користується учень чи його рідні для зберігання інформації. |
4. | Дай пораду | Інший | важке | 3Б. | Записати рекомендацію стосовного того, який пристрій вибрати для зберігання тіїє чи іншої інформації. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Пам'ять комп'ютера» | 00:25:00 | легке | 7Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Пам'ять комп'ютера». |
2. | Тренування №2 з теми «Пам'ять комп'ютера» | 00:35:00 | важке | 15,5Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Пам'ять комп'ютера». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Пам'ять комп'ютера» | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Пам'ять комп'ютера». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Пам'ять комп'ютера» | 00:40:00 | важке | 13,5Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Пам'ять комп'ютера». |
3. | Діагностична робота з теми «Пам'ять комп'ютера» | 00:35:00 | середнє | 13Б. | Діагностування рівня засвоєння теоретичного матеріалу, вміння використовувати здобуті знання з теми «Пам'ять комп'ютера» на практиці. |