Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Складові об'єктів. Дії з об'єктами | Теоретичні відомості про складові об'єктів. Дії з об'єктами. |
2. | Які об’єкти містить діаграма? | Теоретичні відомості про діаграму, складові частини, алгоритми створення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
2. | Дії у комп'ютерному середовищі | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вказати дії, які можна виконувати у комп'ютерному середовищі з об’єктами-файлами та папками. |
3. | Частини діаграми | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Назвати складові частини діаграми. |
4. | Вибери об'єкт | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати об'єкт, який складається із запропонованих складових. |
5. | Спільні дії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибери об'єкти, з якими можна виконувати вказані дії. |
6. | Змінюємо властивості складових об'єкта | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, значення якої частини змінили та як саме. |
7. | Виконуємо дії за допомогою об'єктів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Виначити дії, які можна виконувати за допомогою об'єктів. |
8. | Алгоритм виконання вказівки | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Зібрати алгоритм виконання первної вказівки. |
9. | Визначаємо складові об'єкта | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вибрати частини, з яких складається об'єкт. |
10. | Логічне завдання №1 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розвиток логічного мислення. |
11. | Логічне завдання №2 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розвиток логічного мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Встанови правильну послідовність | Інший | середнє | 2,5Б. | Відновити послідовність частин речення. |
2. | Дії з об'єктами | Інший | середнє | 2Б. | Вказати дії, які можна виконувати з певним об'єктом у деякому середовищі. |
3. | Назва діаграми | Інший | середнє | 3Б. | Визначити назву діаграми. |
4. | Будуємо діаграму | Інший | важке | 5Б. | Збудувати діграму на сайті побудови діаграм https://www.onlinecharts.com.ua/. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Дії з об'єктами» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Дії з об'єктами». |
2. | Тренування №2 з теми «Дії з об'єктами» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Дії з об'єктами». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Дії з об'єктами» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Дії з об'єктами». |
2. | Діагностична робота з теми «Дії з об'єктами» | 00:45:00 | важке | 15,5Б. | Діагностування рівня засвоєння теоретичного матеріалу, вміння використовувати здобуті знання з теми «Дії з об'єктами» на практиці. |