Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Текстовий процесор Microsoft Office Word | Теоретичні відомості про текстовий редактор Microsoft Word. Робоче выкно програми, об'єкти та їхні властивості. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Текстовий редактор | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати ярлики тектових редакторів. |
2. | Вибери об'єкт | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вибрати об'єкти текстові/графічні. |
3. | Алгоритм запуску | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вказати правильний алгоритм запуску текстового редактора. |
4. | Об'єкти текстового редактора | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Указати серед варіантів об'єкти, з якими працює тектовий редактор. |
5. | Розрізняємо об'єкти | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначити вид об'єкта (текстовий/графічний). |
6. | Розірване речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2,5Б. | Відновити правильний порядок частин у реченні. |
7. | Визнач частини робочого вікна | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити назву частини робочого вікна програми. |
8. | Властивості тектових об'єктів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати властивості текстових об'єктів. |
9. | Розкодуй слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Записати зашифроване слово. |
10. | Істинні чи хибні висловлювання? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Проаналізувати твердженнята визначити істинні та хибні. |
11. | Так чи ні? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначити, чи правильно вказана назва частини робочого вікна програми. |
12. | Логічне завдання №1 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та уваги. |
13. | Логічне завдання №2 | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на розвиток логічного мислення та уваги. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Текстові об'єкти | Інший | легке | 1Б. | Визначити, який текстовий об'єкт позначено. |
2. | Віднови речення | Інший | середнє | 2Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
3. | Підпиши частини робочого вікна | Інший | важке | 3Б. | Записати назви частин робочого вікна програми. |
4. | Властивості графічних об'єктів | Інший | важке | 3Б. | Записати можливі властивості графічних об'єктів. |
5. | Аналізуємо вікно програми | Інший | важке | 3Б. | Записати, які об'єкти додали у робочу область програми. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Ознайомлення з текстовим процесором» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Ознайомлення з текстовим процесором». |
2. | Тренування №2 з теми «Ознайомлення з текстовим процесором» | 00:35:00 | важке | 14,5Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок з теми «Ознайомлення з текстовим процесором». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Ознайомлення з текстовим процесором» | 00:35:00 | середнє | 11,5Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Ознайомлення з текстовим процесором». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Ознайомлення з текстовим процесором» | 00:40:00 | важке | 14Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок з теми «Ознайомлення з текстовим процесором». |
3. | Діагностична робота з теми «Ознайомлення з текстовим процесором» | 00:35:00 | середнє | 11Б. | Діагностування рівня засвоєння теоретичного матеріалу, вміння використовувати здобуті знання з теми «Ознайомлення з текстовим процесором» на практиці. |