Даний матеріал містить корисні поради для педагогів, які реєструють свої класи на МійКлас.
Збереження облікових записів учнів
Зверни увагу!
Рекомендуємо зберегти список користувачів з паролями відразу! З метою безпеки через 2 тижні після реєстрації школярів список паролів не буде доступний педагогу на сайті.
Зберігайте список паролів кожен раз, коли реєструєте нових учнів у класі.
Якщо Ви не зберегли список користувачів відразу, то протягом двох тижнів Ви можете знайти і зберегти / роздрукувати список нещодавно створених учнів наступним чином:
- Зайдіть на сайт МійКлас в ролі «Учитель». У віджеті «Мої класи», який знаходиться на головній сторінці класу, натисніть на посилання «Учні» в блоці потрібного класу.
- Ви потрапили в список учнів класу. Натисніть на «Нещодавно створені користувачі».
- Ви потрапили в список нещодавно створених учнів. У цьому списку є їхні логіни і паролі. Збережіть їх і роздрукуйте.
Зверни увагу!
Якщо протягом двох тижнів учні змінять паролі самостійно, то застарілі паролі (ті паролі, які спочатку згенерувала система МійКлас) зникнуть з Вашого списку.
У разі, якщо паролі учнів у Вас не збереглися і хтось із учнів забув пароль, скористайтеся інструкцією за посиланням «Що робити, якщо учень забув пароль і адресу електронної пошти».
Реєструвати з електронною поштою або без?
Особливості реєстрації з ім'ям користувача (логіном)
Багатьом школярам, особливо в початкових класах і основній школі, буде простіше запам'ятати логін. Якщо Ви не впевнені, що учень користується електронною поштою і добре пам'ятає свою адресу електронної пошти, то зареєструйте його з ім'ям користувача (логіном) — електронну пошту можна буде додати пізніше.
Ім'я користувача (логін) має бути простим для запам'ятовування і введення при вході на сайт. Після реєстрації школяра логін неможливо буде змінити, тому не записуйте складний або незрозумілий логін для школяра.
Про те як додати електронну пошту школяреві після реєстрації з логіном, читайте за посиланнями: «Як учню редагувати свій профіль на МійКлас» і «Як додати адресу електронної пошти учню».
Особливості реєстрації з електронною поштою
Якщо Ви зареєструєте школяра відразу з електронною поштою, то після реєстрації електронну пошту не можна буде змінити на логін.
Проте, якщо Ви вже спілкуєтеся з учнями електронною поштою, рекомендуємо Вам зареєструвати їх з електронною поштою. На електронну пошту всі учні на МійКлас отримують автоматичні оповіщення про заплановані домашні і перевірочні роботи, що може бути Вам дуже корисно.
Зверни увагу!
Незалежно від того, чи зазначена адреса електронної пошти в Особистому кабінеті школяра на МійКлас, рекомендуємо Вам нагадувати про надіслані через МійКлас домашні завдання, а також розміщувати інформацію в електронному щоденнику (якщо такий є), в соціальних мережах, на своєму особистому сайті.
Детальніше про перевірочні і домашні роботи читайте за посиланням: «Розділ "Перевірочні роботи" в класі і дистанційно».
Чому реєстрація учня вчителем зручна?
- Зареєструвавши учнів самостійно, Ви відразу зареєструєте весь клас або більшу його частину
- Зареєструвавши учнів самостійно, Ви будете точно впевнені в тому, що вони потрапили в свій навчальний заклад і клас.
- Можна реєструвати учнів без електронної пошти.
- У Вас завжди будуть під рукою логіни і паролі Ваших учнів від МійКлас.
- Даний спосіб реєстрації учнів підійде Вам в тому випадку, якщо Ваш клас НЕ користується електронними журналами E-schools.info і т.д.
- Якщо Ваш клас зареєстрований в одному з перерахованих вище електронних журналів, то рекомендований спосіб реєстрації учнів — це реєстрація через електронний журнал. Про цей способ читайте в теоретичному матеріалі «Самостійна реєстрація школярів на сайті МійКлас через електронні журнали».
Як переконатися, що Ви все зробили правильно?
- Якщо учень мало користується електронною поштою, він може забути свою адресу ел. пошти або забути пароль. Ви можете зареєструвати учня з ім'ям користувача (логіном) для надійності.
- Якщо Ви вибрали реєстрацію школяра з логіном (а не з електронною поштою), то пам'ятайте, що логін після реєстрації не можна буде змінити або виправити.
- Якщо Ви реєстрували учня з електронною поштою, то після реєстрації учню на введену Вами адресу електронної пошти буде автоматично висланий пароль для входу на МійКлас. Учень повинен буде увійти на сайт з висланим паролем. Важливо, щоб в подальшому учень не забув і не втратив пароль. Оскільки пароль генерується автоматично і складний для запам'ятовування, учню рекомендується змінити пароль в налаштуваннях свого профілю на більш зручний, але не дуже простий.
- Коли педагог сам реєструє учня, для учня створюється анонімний профіль на МійКлас. Школяр може залишити свій профіль анонімним, або зробити його публічним. Детальніше читайте в темі курсу «Реєстрація на сайті МійКлас», теоретичному матеріалі «Персональні дані, які будуть відображатися у Вашому профілі на МійКлас».
Покажіть учням, як можна редагувати свій профіль на МійКлас
Увійшовши в свій Особистий кабінет на сайті, кожен учень може:
- вибрати і завантажити фотографію;
- додати або змінити:
- адресу електронної пошти;
- роль на порталі;
- ім'я, прізвище;
- стать;
- клас і літеру;
- школу;
- пароль; - при бажанні зробити профіль публічним.