Даний матеріал містить корисні поради для педагогів, які реєструють свої класи на МійКлас.
Збереження облікових записів учнів
Зверни увагу!
Рекомендуємо зберегти список користувачів з паролями відразу! З метою безпеки через 2 тижні після реєстрації школярів список паролів не буде доступний педагогу на сайті.

Зберігайте список паролів кожен раз, коли реєструєте нових учнів у класі.
 
скачать и распечатать.png
Якщо Ви не зберегли список користувачів відразу, то протягом двох тижнів Ви можете знайти і зберегти / роздрукувати список нещодавно створених учнів наступним чином:
  1. Зайдіть на сайт МійКлас в ролі «Учитель». У віджеті «Мої класи», який знаходиться на головній сторінці класу, натисніть на посилання «Учні» в блоці потрібного класу.

    вижет.png
     
  2. Ви потрапили в список учнів класу. Натисніть на «Нещодавно створені користувачі».

    надавно созд.png
     
  3. Ви потрапили в список нещодавно створених учнів. У цьому списку є їхні логіни і паролі. Збережіть їх і роздрукуйте.

     скачать и распечатать.png
Зверни увагу!
Якщо протягом двох тижнів учні змінять паролі самостійно, то застарілі паролі (ті паролі, які спочатку згенерувала система МійКлас) зникнуть з Вашого списку.
У разі, якщо паролі учнів у Вас не збереглися і хтось із учнів забув пароль, скористайтеся інструкцією за посиланням «Що робити, якщо учень забув пароль і адресу електронної пошти».
Реєструвати з електронною поштою або без?
Особливості реєстрації з ім'ям користувача (логіном)
 
Багатьом школярам, особливо в початкових класах і основній школі, буде простіше запам'ятати логін. Якщо Ви не впевнені, що учень користується електронною поштою і добре пам'ятає свою адресу електронної пошти, то зареєструйте його з ім'ям користувача (логіном) — електронну пошту можна буде додати пізніше.
 
Валерія.png
 
Ім'я користувача (логін) має бути простим для запам'ятовування і введення при вході на сайт. Після реєстрації школяра логін неможливо буде змінити, тому не записуйте складний або незрозумілий логін для школяра.
 
valeria.png
 
Про те як додати електронну пошту школяреві після реєстрації з логіном, читайте за посиланнями: «Як учню редагувати свій профіль на МійКлас» і «Як додати адресу електронної пошти учню».
 
 Особливості реєстрації з електронною поштою
 
Якщо Ви зареєструєте школяра відразу з електронною поштою, то після реєстрації електронну пошту не можна буде змінити на логін.
 
email.png
 
vhod email.png
 
Проте, якщо Ви вже спілкуєтеся з учнями електронною поштою, рекомендуємо Вам зареєструвати їх з електронною поштою. На електронну пошту всі учні на МійКлас отримують автоматичні оповіщення про заплановані домашні і перевірочні роботи, що може бути Вам дуже корисно.
 
Зверни увагу!
Незалежно від того, чи зазначена адреса електронної пошти в Особистому кабінеті школяра на МійКлас, рекомендуємо Вам нагадувати про надіслані через МійКлас домашні завдання, а також розміщувати інформацію в електронному щоденнику (якщо такий є), в соціальних мережах, на своєму особистому сайті.
 
Детальніше про перевірочні і домашні роботи читайте за посиланням: «Розділ "Перевірочні роботи" в класі і дистанційно».
Чому реєстрація учня вчителем зручна?
  1. Зареєструвавши учнів самостійно, Ви відразу зареєструєте весь клас або більшу його частину
     
  2. Зареєструвавши учнів самостійно, Ви будете точно впевнені в тому, що вони потрапили в свій навчальний заклад і клас.
     
  3. Можна реєструвати учнів без електронної пошти.
     
  4. У Вас завжди будуть під рукою логіни і паролі Ваших учнів від МійКлас. 
     
  5. Даний спосіб реєстрації учнів підійде Вам в тому випадку, якщо Ваш клас НЕ користується електронними журналами E-schools.info і  т.д.
     
  6. Якщо Ваш клас зареєстрований в одному з перерахованих вище електронних журналів, то рекомендований спосіб реєстрації учнів — це реєстрація через електронний журнал. Про цей способ читайте в теоретичному матеріалі «Самостійна реєстрація школярів на сайті МійКлас через електронні журнали».
Як переконатися, що Ви все зробили правильно?
  1. Якщо учень мало користується електронною поштою, він може забути свою адресу ел. пошти або забути пароль. Ви можете зареєструвати учня з ім'ям користувача (логіном) для надійності.
     
  2. Якщо Ви вибрали реєстрацію школяра з логіном (а не з електронною поштою), то пам'ятайте, що логін після реєстрації не можна буде змінити або виправити.
     
  3. Якщо Ви реєстрували учня з електронною поштою, то після реєстрації учню на введену Вами адресу електронної пошти буде автоматично висланий пароль для входу на МійКлас. Учень повинен буде увійти на сайт з висланим паролем. Важливо, щоб в подальшому учень не забув і не втратив пароль. Оскільки пароль генерується автоматично і складний для запам'ятовування, учню рекомендується змінити пароль в налаштуваннях свого профілю на більш зручний, але не дуже простий.
     
  4. Коли педагог сам реєструє учня, для учня створюється анонімний профіль на МійКлас. Школяр може залишити свій профіль анонімним, або зробити його публічним. Детальніше читайте в темі курсу «Реєстрація на сайті МійКлас», теоретичному матеріалі «Персональні дані, які будуть відображатися у Вашому профілі на МійКлас».
Покажіть учням, як можна редагувати свій профіль на МійКлас
Увійшовши в свій Особистий кабінет на сайті, кожен учень може:
  • вибрати і завантажити фотографію;
  • додати або змінити:
    - адресу електронної пошти;
    - роль на порталі;
    - ім'я, прізвище;
    - стать;
    - клас і літеру;
    - школу;
    - пароль;
  • при бажанні зробити профіль публічним.