Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Мішане число. Поняття, запис і читання | Формування знань, умінь і навичок при записі та читанні мішаних чисел. |
2. | Подання мішаного числа у вигляді неправильного дробу і навпаки | Формування знань, умінь і навичок при представленні мішаного числа у вигляді неправильного дробу і навпаки. |
3. | Додавання і віднімання мішаних чисел (однакові знаменники) | Формування знань, умінь і навичок при додаванні та відніманні мішаних чисел (однакові знаменники). |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запис мішаного числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння при записі мішаного числа. |
2. | Різниця (мішане число і одиниця) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування знань при знаходження різниці мішаного числа та одиниці. |
3. | Частка у вигляді мішаного числа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння при знаходженні частки у вигляді мішаного числа. |
4. | Віднімання мішаних чисел | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння при відніманні мішаних чисел. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мішане число у вигляді неправильного дробу | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння при поданні мішаного числа у вигляді неправильного дробу. |
2. | Сума мішаного числа і звичайного дробу (однакові знаменники) | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння при знаходженні суми мішаного числа і звичайного дробу. |
3. | Виділення цілої частини дробу | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння при виділенні цілої частини дробу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Віднімання дробу мішаного числа | Інший | середнє | 2Б. | Формування знань при знаходження різниці мішаного числа тазвичайного дробу. |
2. | Сума мішаних чисел, однакові знаменники | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння при знаходженні суми мішаних чисел, однакові знаменники. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Мішані числа» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Мішані числа». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Мішані числа» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Узагальнення знань з теми «Мішані числа». |
2. | Перевірочна робота з теми «Мішані числа» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірка знань з теми «Мішані числа». |