Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Формули | Пояснюється, що таке формула, наводяться приклади формул, а також показуються обчислення за допомогою формул. |
2. | Рівняння | Приклади розв'язання найпростіших рівнянь, в яких визначаються невідомі члени дій. |
3. | Спрощення виразів | Дається поняття: спрощення виразів. Наводяться приклади. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Площа прямокутника | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Потрібно визначити площу прямокутника, знаючи довжини його сторін. |
2. | Периметр прямокутника | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Потрібно визначити периметр прямокутника, знаючи довжини його сторін. |
3. | Пройдений шлях | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Потрібно визначити пройдений шлях, знаючи швидкість і час. |
4. | Визначення невідомого множника | 2 вид - інтерпретація | легке | 1,5Б. | Визначається невідомий множник. |
5. | Виконай спрощення виразу | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Пропонується спростити вираз, застосовуючи сполучний закон множення. |
6. | Знайди невідомий доданок | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Визначається невідомий доданок. |
7. | Знайди значення виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Пропонується знайти значення виразу, попередньо спростивши його, застосовуючи розподільний закон множення. |
8. | Спрости вираз | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Пропонується спростити вираз, застосовуючи розподільний закон множення. |
9. | Визначення невідомого дільника | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначається невідомий дільник. |
10. | Визначення невідомого діленого | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначається невідоме ділене. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди невідоме зменшуване | Інший | середнє | 2Б. | Визначається невідоме зменшуване. |
2. | Визначення невідомого від'ємника | Інший | середнє | 2Б. | Знаходиться невідомий від'ємник. |
3. | Розв'яжи задачу за допомогою рівняння | Інший | важке | 4Б. | За умовою задачі утворюється рівняння, розв'язавши яке, дізнаємося відповідь на питання завдання. |
4. | Визнач значення букви | Інший | важке | 3Б. | З умови утворюється рівняння, розв'язавши яке, визначається значення букви. |
5. | Розв'яжи рівняння | Інший | важке | 3Б. | Розв'язуючи рівняння, спрощується вираз, потім визначається невідомий член дії. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Периметр трикутника | Інший | легке | 1Б. | Потрібно визначити периметр трикутника, знаючи довжини його сторін. |
2. | Спрости вираз | Інший | легке | 1Б. | Пропонується спростити вираз, застосовуючи сполучний закон множення. |
3. | Периметр і площа прямокутника | Інший | середнє | 2Б. | Потрібно визначити периметр і площу прямокутника, знаючи довжини його сторін. |
4. | Спрости вираз і знайди його значення | Інший | середнє | 2Б. | Пропонується спростити вираз, застосовуючи розподільний закон множення. Потім потрібно знайти його значення. |
5. | Розв'язання рівняння з виконанням зазначених дій | Інший | середнє | 2Б. | У ході розв'язання рівняння, виконуються зазначені дії. |
6. | Розв'яжи задачу, утворюючи рівняння | Інший | важке | 4Б. | За умовою задачі утворюється рівняння, розв'язавши яке, дізнаємося відповідь на питання завдання. |
7. | Розв'яжи рівняння | Інший | важке | 3Б. | Розв'язуючи рівняння, спрощується вираз, потім визначається невідомий член дії. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Використання формул» | 00:10:00 | легке | 3Б. | Пропонується визначити площу і периметр прямокутника, знаючи довжини його сторін. Також, визначити пройдений шлях, знаючи швидкість і час. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Спрощення виразів» | 00:10:00 | легке | 6Б. | Пропонується спростити вираз, застосовуючи сполучний закон множення, а також, визначити невідомий множник і невідомий доданок. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Формули. Рівняння. Спрощення виразів» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Потрібно визначити периметр трикутника, знаючи довжини його сторін, а також визначити невідомі члени дій: невідомий дільник, невідомий ділене, невідомий зменшуване, невідомий від'ємник. |
2. | Перевірочна робота з теми «Формули. Рівняння. Спрощення виразів» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Визначити периметр і площу прямокутника, знаючи довжини його сторін; спростити вираз, застосовуючи сполучний закон множення або розподільний закон множення. Потім потрібно знайти його значення. Спрощується вираз, виконуються зазначені дії, а потім визначається невідомий член дії. |