Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Найпростіші комбінаторні задачі | Ключові відомості та зразки виконання завдань |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Піцерія | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на застосування правила додавання. |
2. | Фарбування стільців | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Завдання на застосування правила добутку. |
3. | Солодкий букет | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Застосування правил суми та добутку. |
4. | Вибір на посаду | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Завдання на вибір одного варіанту. |
5. | У кафе | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Завдання на знаходження різних варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зустріч друзів | Інший | середнє | 2Б. | "Класичне" завдання на знаходження кількості за схемою. |
2. | Наповнення скринь | Інший | важке | 3Б. | Завдання на аналіз та застосування правила. |
3. | Різні прямокутники | Інший | важке | 3Б. | Завдання на знаходження кількості методом "перебору". |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Корисний сніданок | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на знаходження кількості різних варіантів. |
2. | Трицифрові числа | Інший | середнє | 3Б. | Завдання на застосування методу "перебору". |
3. | Номер телефону | Інший | важке | 3Б. | Завдання на аналіз та застосування. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Найпростіші комбінаторні задачі» | 00:35:00 | середнє | 17Б. | Застосування правил та способів розв'язування комбінаторних завдань. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Найпростіші комбінаторні задачі» | 00:35:00 | середнє | 8Б. | Застосування правил та способів розв'язування комбінаторних завдань. |
2. | Перевірочна з теми «Найпростіші комбінаторні задачі» | 00:45:00 | важке | 10Б. | Завдання на визначення рівня засвоєння матеріалу з теми. |