Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Розв'язання задач на складання пропорції | Формувати вміння розв'язувати задачі за допомогою пропорції пропорції. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Нова ціна сиру | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Формувати вміння розв'язувати задачі на відсотки. |
2. | Прямо пропорційні величини | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати у текстовій задачі які величини є прямо пропорційними. |
3. | Обернено пропорційні величини | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати у текстовій задачі які величини є обернено пропорційними. |
4. | Пряма чи обернена пропорційність? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Потрібно визначити, яка між поданими величинами існує залежність: пряма чи обернена пропорційність. |
5. | Задача про відстань і об'єм бензину | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати у текстовій задачі які величини є прямо пропорційними. |
6. | Довжина і ширина прямокутника | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати у текстовій задачі які величини є обернено пропорційними. |
7. | Вартість картоплі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати у текстовій задачі які величини є прямо пропорційними. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Бавовняне насіння та олія | Інший | важке | 5Б. | Формувати вміння розв'язувати текстової задачі. |
2. | Кількість машин і вантажність | Інший | важке | 5Б. | Формувати вміння розв'язувати текстової задачі. |
3. | Кількість посаджених дерев | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння розв'язувати текстової задачі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибір задачі (обернено пропорційні величини) | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати у текстовій задачі які величини є обернено пропорційними. |
2. | Вибір задачі (прямо пропорційні величини) | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати у текстовій задачі які величини є прямо пропорційними. |
3. | Обернена чи пряма пропорційність? | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати , яка залежність існує між поданими величинами: пряма чи обернена пропорційність. |
4. | Відстань, яку долає спортсмен | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння складати пропорцію для розв'язання задачі (пряма пропорційність). |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Розв'язання задач за допомогою пропорції» | 00:14:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Розв'язання задач за допомогою пропорцій». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Розв'язання задач за допомогою пропорції» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Узагальнення знань з теми «Розв'язання задач за допомогою пропорцій». |
2. | Перевірна робота з теми «Розв'язання задач за допомогою пропорції» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань з теми «Розв'язання задач за допомогою пропорцій». |