Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Відношення двох чисел | Теорія з теми відношення двох чисел. Дається визначення відношенню двох чисел, надаютьс приклади та основні властивості. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перетворення числового відношення | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Формувати вміння виконувати дію множення з десятковими дробами. |
2. | Відношення одиниць часу | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати відношення одиниць часу. |
3. | Відношення, обернене даному | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати відношення, обернене даному. |
4. | Перетворення відношення | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Формувати вміння перетворювати відношення у вигляді дробу. |
5. | Відношення, натуральні числа | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Формувати вміння записувати відношення у вигляді звичайного дробу, скорочення. |
6. | Відношення у вигляді дробу і у відсотках | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Формувати вміння розв'язувати текстові задачі. |
7. | Відношення мір, перший — найменший | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формувати вміння визначати відношення мір. |
8. | Відношення мір, перший — найбільший | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формувати вміння визначати відношення мір. |
9. | Сплав двох металів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначити, в якому відношенні взяті метали для сплаву. |
10. | Відношення числа хлопчиків до числа дівчаток | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати відношення числа хлопчиків до числа дівчаток у класі. |
11. | Відношення кутів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати, яку частину одного кута становить інший кут. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відношення довжини до ширини, площа прямокутника | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння визначати відношення довжини прямокутника до ширини, якщо відомі довжина і площа. Відношення обернене отриманому. |
2. | Обчислення чисел по відношенню до суми (натуральні числа) | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння визначати відношення чисел до суми. |
3. | Обчислення чисел по відношенню і різниці (десяткові дроби) | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння визначати відношенню чисел і різниці. |
4. | Сплав трьох металів | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати, в якому відношенні взяті метали для сплаву. |
5. | Координата середини відрізка | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати координати середини відрізка. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відношення довжини до ширини, периметр прямокутника | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння визначати відношення довжини прямокутника до ширини, якщо відомі довжина і периметр. Відношення обернене отриманому. |
2. | Відношення трьох металів | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати, в якому відношенні взяті метали для сплаву. |
3. | Відношення числа учнів двох гуртків | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати відношення кількості учнів двох гуртків. |
4. | Координата точки поза відрізком | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати координати точки, додатні числа. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Відношення» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Відношення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми « Відношення» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Узагальнення знань з теми «Відношення». |
2. | Перевірна робота з теми «Відношення» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Перевірка знань з теми «Відношення». |