Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Множення звичайних дробів | Теорія з теми множення звичайних дробів. Дається визначення добутку звичайних дробів з прикладом. |
2. | Взаємно обернені числа | Теоретичні відомості про взаємно обернені числа. Дається визначення взаємно оберненого числа з конкретним прикладом. |
3. | Ділення звичайних дробів | Теорія з теми ділення звичайних дробів. Дається визначення ділення звичайних дробів з наведеними прикладами. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Множення дробів, правильний дріб | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Формувати вміння виконувати множення дробів, скорочення, результат — правильний дріб. |
2. | Значення буквеного виразу | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Формувати вміння виконувати спрощення буквеного виразу. |
3. | Ділення звичайних дробів (однакові знаменники) | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Формувати вміння виконувати ділення звичайних дробів. |
4. | Число, обернене звичайному дробу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати правильні твердження. Слід записати зворотний дріб. |
5. | Число, обернене мішаному | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формувати вміння зводити мішане число у неправильний дріб. |
6. | Число, обернене цілому числу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формувати вміння визначати невідомий множник. |
7. | Звичайний дріб у квадраті | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підносити до степеня, правильний дріб. Немає скорочення. Чисельник і знаменник до 10. |
8. | Звичайний дріб у кубі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підносити до степеня, правильний дріб. Чисельник до 7, знаменник до 10. |
9. | Добуток мішаного числа й звичайного дробу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння виконувати множення мішаного числа та звичайного дробу. Без скорочення та виділення цілого. |
10. | Добуток двох мішаних чисел (різні знаменники) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати добуток двох мішаних чисел. |
11. | Текстова задача (два мішаних числа) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Формувати вміння розв'язувати текстові задачі, виконати множення двох мішаних чисел. |
12. | Добуток десяткового й звичайного дробу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати добуток десяткового та звичайного дробу. |
13. | Ділення цілого числа на мішане число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння виконувати ділення цілого числа на мішане число, зведення мішаного числа до неправильного дробу. |
14. | Ділення мішаного числа на звичайний дріб | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння ділення мішаного числа на звичайний дріб. Результат — ціле число. |
15. | Ділення мішаного числа на звичайний дріб | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Формувати вміння виконувати ділення мішаного сичла і звичайного дробу, зведення мішаного числа до неправильного дробу, скорочення дробу. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Частка десяткового й звичайного дробів | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння виконувати ділення звичайного дробу на десятковий дріб. |
2. | Текстова задача | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння розв'язувати тестові задачі, виконувати ділення цілого числа на звичайний дріб. |
3. | Добуток трьох дробів | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння виконувати множення трьох дробів, скорочення, зведення до правильного дробу. |
4. | Ділення дробу на три дроби | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння виконувати ділення дробу на три дроби, скорочення, результат — правильний дріб. |
5. | Невідоме число | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати, на яке число треба поділити один дріб, щоб отримати інший. |
6. | Рівняння (добуток) | Інший | важке | 7Б. | Формувати вміння розв'язувати рівняння. |
7. | Рівняння (сума) | Інший | важке | 5Б. | Формувати вміння розв'язувати рівняння. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Текстова задача (звичайний дріб та мішане число) | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння розв'язувати тестові задачі, визначати добуток звичайного дробу таі мішаного числа. |
2. | Невідома швидкість | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння розв'язувати тестові задачі, виконувати ділення цілого числа на звичайний дріб. |
3. | Добуток двох мішаних чисел (однакові знаменники) | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння визначати добуток двох мішаних чисел. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Множення і ділення звичайних дробів» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Множення і ділення звичайних дробів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Множення звичайних дробів» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Узагальнення знань з теми «Множення звичайних дробів». |
2. | Домашня робота з теми «Ділення звичайних дробів» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Узагальнення знань з теми «Ділення звичайних дробів». |
3. | Перевірна робота з теми «Множення і ділення звичайних дробів» | 00:25:00 | середнє | 21Б. | Перевірка знань з теми «Множення і ділення звичайних дробів». |
4. | Перевірна робота з теми «Множення і ділення звичайних дробів» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Перевірка знань з теми «Множення і ділення звичайних дробів». |
5. | Перевірна робота з теми «Множення і ділення звичайних дробів» | 00:20:00 | середнє | 19Б. | Перевірка знань з теми «Множення і ділення звичайних дробів». |