Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Числа 21-100. Нумерація чисел першої сотні Актуалізувати вміння читати й записувати числа, відтворювати послідовність чисел першої сотні.
2. Порівняння двоцифрових чисел. Додавання і віднімання на основі нумерації Систематизувати вміння додавати й віднімати числа на основі нумерації; закріпити розуміння способів порівняння чисел у межах 100.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Запис числа 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вибирають із поданих число, що відтворює запис числа, яке записано за допомогою числівника.
2. Математичний потяг 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні закріплюють склад двоцифрових чисел з розрядних одиниць: десятків та одиниць. Потрібно записати число, яке везе кошенятко.
3. Попереднє і наступне числа 1 вид - рецептивний легке 2Б. Учні закріплюють поняття попереднє (наступне) числа до чисел від 21 до 100.
4. Найменше (найбільше) число 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні знаходять серед поданих двоцифрових чисел найменше (найбільше) число.
5. У порядку зростання (спадання) 2 вид - інтерпретація середнє 5Б. Учні розташовують числа першої сотні у порядку зростння (спадання).
6. Розрядний склад числа 1 вид - рецептивний середнє 3Б. Учні записують двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків.
7. Вибери малюнок. Запиши число 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Учні закріплюють двоцифрові числа, вибирають потрібний малюнок і записують число відповідними цифрами.
8. Порівняй числа 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні порівнюють числа першої сотні між собою.
9. Задумані числа 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Закріпляється вміння знаходити серед поданих числа певного десятка.
10. Заповни таблицю 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні збільшують (зменшують) числа на 1, результати записують у таблиці.
11. Збільши (зменши) на 10 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні зменшують (збільшують) числа на 10 на основі розрядного складу числа і записують результати в таблицю.
12. Одиниці довжини 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні закріплюють знання про одиниці вимірювання довжини, вчаться знаходити співвідношення між ними. В завдання потрібно перевести одиниці довжини в інші величини.
13. Знайди помилку 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні знаходять невірну рівність чи нерівність серед запропонованих. Завдання на порівняння двоцифрових чисел та на знання розрядного складу числа.
14. Істина чи хиба? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні читають твердження і визначають істинне воно чи хибне (нумерація чисел першої сотні)
15. Сума. Різниця 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні знаходять значення суми і різниці на основі розрядного складу двоцифрових чисел.
16. Які числа заховали? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні знаходять невідомі доданки. Віднімання чисел на основі нумерації чисел першої сотні.
17. Задача про їдальню 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходження різниці (остачі). Віднімання на основі розрядного складу двоцифрових чисел.
18. Задача про фрукти 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на збільшення числа на кілька одиниць. Додавання на основі розрядного складу двоцифрових чисел.
19. Задача про меблі 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на порівняння, обчислення на основі розрядного складу числа.
20. Приклади в дві дії 2 вид - інтерпретація важке 2Б. Учні розв'язують приклади на дві дії на основі розрядного складу чисел першої сотні.
21. Задача про тістечка 3 вид - аналіз важке 1Б. Учні розв'язують задачу на порівняння двох різниць на основі розрядного складу двоцифрових чисел.
22. Найбльше і найменше число 3 вид - аналіз важке 2Б. Учні записують із запропонованих цифр найменше і найбільше двоцифрове число.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми « Нумерація чисел 21 — 100» 00:40:00 середнє 12Б. Закріплення умінь записувати, визначати розрядний склад чисел першої сотні, називати числа певного десятка в порядку зростання/спадання.
2. Тренування з теми «Нумерація чисел першої сотні» 00:40:00 середнє 12Б. Закріплення вмінь визначати сусідів числа, порівнювати числа, збільшувати/зменшувати числа 21 — 100 на 1, 10.
3. Тренування з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел на основі нумерації» 00:40:00 середнє 10Б. Закріплення умінь виконувати додавання і віднімання чисел 21— 100 на основі розрядного складу.