Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Числа 21-100. Нумерація чисел першої сотні | Актуалізувати вміння читати й записувати числа, відтворювати послідовність чисел першої сотні. |
2. | Порівняння двоцифрових чисел. Додавання і віднімання на основі нумерації | Систематизувати вміння додавати й віднімати числа на основі нумерації; закріпити розуміння способів порівняння чисел у межах 100. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запис числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вибирають із поданих число, що відтворює запис числа, яке записано за допомогою числівника. |
2. | Математичний потяг | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні закріплюють склад двоцифрових чисел з розрядних одиниць: десятків та одиниць. Потрібно записати число, яке везе кошенятко. |
3. | Попереднє і наступне числа | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Учні закріплюють поняття попереднє (наступне) числа до чисел від 21 до 100. |
4. | Найменше (найбільше) число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні знаходять серед поданих двоцифрових чисел найменше (найбільше) число. |
5. | У порядку зростання (спадання) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Учні розташовують числа першої сотні у порядку зростння (спадання). |
6. | Розрядний склад числа | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Учні записують двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків. |
7. | Вибери малюнок. Запиши число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Учні закріплюють двоцифрові числа, вибирають потрібний малюнок і записують число відповідними цифрами. |
8. | Порівняй числа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні порівнюють числа першої сотні між собою. |
9. | Задумані числа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Закріпляється вміння знаходити серед поданих числа певного десятка. |
10. | Заповни таблицю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні збільшують (зменшують) числа на 1, результати записують у таблиці. |
11. | Збільши (зменши) на 10 | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні зменшують (збільшують) числа на 10 на основі розрядного складу числа і записують результати в таблицю. |
12. | Одиниці довжини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні закріплюють знання про одиниці вимірювання довжини, вчаться знаходити співвідношення між ними. В завдання потрібно перевести одиниці довжини в інші величини. |
13. | Знайди помилку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні знаходять невірну рівність чи нерівність серед запропонованих. Завдання на порівняння двоцифрових чисел та на знання розрядного складу числа. |
14. | Істина чи хиба? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні читають твердження і визначають істинне воно чи хибне (нумерація чисел першої сотні) |
15. | Сума. Різниця | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні знаходять значення суми і різниці на основі розрядного складу двоцифрових чисел. |
16. | Які числа заховали? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні знаходять невідомі доданки. Віднімання чисел на основі нумерації чисел першої сотні. |
17. | Задача про їдальню | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження різниці (остачі). Віднімання на основі розрядного складу двоцифрових чисел. |
18. | Задача про фрукти | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на збільшення числа на кілька одиниць. Додавання на основі розрядного складу двоцифрових чисел. |
19. | Задача про меблі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на порівняння, обчислення на основі розрядного складу числа. |
20. | Приклади в дві дії | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Учні розв'язують приклади на дві дії на основі розрядного складу чисел першої сотні. |
21. | Задача про тістечка | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Учні розв'язують задачу на порівняння двох різниць на основі розрядного складу двоцифрових чисел. |
22. | Найбльше і найменше число | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Учні записують із запропонованих цифр найменше і найбільше двоцифрове число. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми « Нумерація чисел 21 — 100» | 00:40:00 | середнє | 12Б. | Закріплення умінь записувати, визначати розрядний склад чисел першої сотні, називати числа певного десятка в порядку зростання/спадання. |
2. | Тренування з теми «Нумерація чисел першої сотні» | 00:40:00 | середнє | 12Б. | Закріплення вмінь визначати сусідів числа, порівнювати числа, збільшувати/зменшувати числа 21 — 100 на 1, 10. |
3. | Тренування з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел на основі нумерації» | 00:40:00 | середнє | 10Б. | Закріплення умінь виконувати додавання і віднімання чисел 21— 100 на основі розрядного складу. |