Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Додавання і віднімання двоцифрових чисел | Учні знайомляться з прийомом додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди суму за малюнком | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні знаходять суму двоцифрових чисел, використовючи малюнок. |
2. | Знайди різницю за малюнком | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні знаходять різницю двоцифрових чисел за зразком. |
3. | Значення різниці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні знаходять різницю двоцифрових чисел без переходу через розряд. |
4. | Значення суми | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Учні вибирають вираз, в якому перший доданок дорівнює заданому числу і знаходять значення цієї суми. |
5. | Відгадай число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні знаходять невідомий від'ємник, закріплюють прийоми віднімання двоцифрового числа від двоцифрового без переходу через розряд. |
6. | Заповни таблицю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні заповнюють таблицю, розв'язуючи приклади виду 45 + 23, 45 - 23 на знаходження суми та невідомих доданків. |
7. | Яке число зменшили? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні знаходять невідоме зменшуване, закріплюють прийом додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд. |
8. | Доданки і сума | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні знаходять суму двох двоцифрових чисел без переходу через розряд. |
9. | Хибні рівності | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Учні знаходять хибні рівності, закріплюють прийом розв'язування прикладів на додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд. |
10. | Продовж речення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Учні розв'язують вирази на збільшення/зменшення числа на кілька одиниць, вибирають з поданих чисел правильні відповіді. |
11. | Порівняй числа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні порівнюють два числа, знаходять на скільки одне число більше/менше іншого. |
12. | Вибери вазу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні розв'язують приклади на додавання/віднімання чисел в межах 100 без переходу через розряд і з'єднують квітку з малюнком вази, що відповідає умові. |
13. | Задача за малюнком | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні складають і розв'язують задачу за малюнком на збільшення числа на кілька одиниць (додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд). |
14. | Скільки було тканини? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого зменшуваного (додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд) |
15. | Задача про рогалики | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на різницеве порівняння чисел (віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд). |
16. | Задача про цирк | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого від'ємника, (віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд) |
17. | Приклади в дві дії | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Учні розв'язують приклади на додавання/віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд, вибирають відповіді серед запропонованих. |
18. | Задача про овочі | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Учні роз'язують задачу на знаходження суми двоцифрових чисел, що містить зайві дані, (додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд). |
19. | Задача про картоплю | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Учні розв'язують задачу в дві дії, доавання/віднімання двоцифрових чиел без переходу через розряд. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Додавання виду 45 + 32» | 00:30:00 | середнє | 6Б. | Закріплення прийомів додавання двоцифрових чисел без перходу через розряд. |
2. | Тренування з теми «Віднімання виду 45 – 32» | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Закріплення прийомів віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота з теми «Додавання, віднімання виду 45 + 32, 45 – 32» | 00:40:00 | середнє | 14Б. | Закріплення прийомів додавання/віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. |
2. | Діагностична робота «Розв'язування задач вивчених видів» | 00:40:00 | важке | 7Б. | Закріплення вмінь розв'язувати задачі на знаходження суми і остачі, зменшення числа на кілька одиниць, знаходження невідомих компонентів додавання і віднімання, задачі на порвняння, удосконалення вмінь додавати/віднімати двоцифрові числа в ммеах 100 без переходу через розряд. |