Методична рекомендація:

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Встанови відповідність 1 вид - рецептивний легке 3Б. Учні з'єднують малюнок з відповідною одиницею вимірювання (маса, довжина, місткість).
2. Що можна виміряти в метрах? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вибирають серед поданих картинок зображення предмета, довжину чи висоту якого можна виміряти в метрах.
3. Зайва величина 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні знаходять серед запропонованих зайву величину.
4. Продовж речення 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Учні встановлюють відповідінсть між одиницями довжини.
5. З'ясуй правильну відповідь 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Учні встановлюють відповідность між одиницями довжини.
6. Продовж рівності 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні доповнюють перший доданок, представлений у вигляді одиниць довжини — сантиметрах чи дециметрах до 1 метра.
7. Порівняй 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні закріплюють знання про одиниці вимірювання довжини, вчаться знаходити співвідношення між ними.
8. Задача про двір 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на збільшення числа на клька одиниць.
9. Задача про їжака 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходчення різниці (іменовані числа).
10. Задача про тротуар 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на знаходження суми двох чисел.
11. Задача про пряжу 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розв'язують задачу на зменшення числа на кілька одиниць.
12. Задача про ялинку 3 вид - аналіз важке 1Б. Учні розв'язують логічну задачу, що включає в себе задачу на різницеве порівняння чисел.
13. У порядку зростання 2 вид - інтерпретація важке 7Б. Учні записують іменовані числа у порядку зростання.
14. Задача про дріт 3 вид - аналіз важке 2Б. Учні розв'язують задачу на різницеве порівняння остачі (задача в три дії).

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Одиниці довжини. Метр» 00:30:00 середнє 10Б. Учні закріплюють знання про одиниці вимірювання довжини, вчаться знаходити співвідношення між ними.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Діагностична робота «Розв'язання задач вивчених видів» 00:40:00 середнє 12Б. Учні закріплюють уміння розв'язувати задачі вивчених видів: на знаходження суми та остачі, на збільшення/зменшення числа на кілька одиниць та на різницеве порівняння чисел.
2. Діагностична робота з теми «Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини» 00:40:00 середнє 12Б. Учні закріплюють уміння знаходити співввідношення між одиницями довжини, розвивають обчислювальні навички.